וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני מכבי ת"א: חימקי הביסה את טורוב זגורלזץ'

הקבוצה הרוסית גברה 72:91 על יריבתה הפולנית במסגרת ליגת ה-VTB. קופונן להט עם 20 נק'. ססארי השפילה את סיינה

ארבעה ימים לפני שתפגוש את מכבי תל אביב במסגרת הטופ 16 של היורוליג, השיגה הערב (שני) חימקי מוסקבה ניצחון ביתי קליל, כשהביסה את טורוב זגורלזץ' 72:91 הפולנית במסגרת ליגת ה-VTB. כזכור, השחקנים של הקבוצה הרוסית איימו כי הם ישביתו את אימוני הקבוצה ולא יופיעו למשחק מול האלופה הישראלית במידה ומשכורותיהם לא ישולמו עד יום שלישי, אבל לפחות במשחק הנוכחי, זה לא ממש הפריע להם כדי לבצע ניסוי כלים אחרון.

שחקן נבחרת פינלנד פטרי קופונן. Dennis Grombkowski, GettyImages
יד לוהטת לפני מכבי. קופונן/GettyImages, Dennis Grombkowski

חימקי שלטה כבר מהפתיחה, הציגה משחק הגנתי קשוח ועצרה את היריבה הפולנית על 34 נקודות בלבד במחצית בדרך ליתרון 8 בהפסקה. ברבע השלישי צמח ההפרש עד ל-17 הפרש, ומשם כבר לא הצליחו האורחים לחזור. פטרי קופונן הוליך את קלעי חימקי מוסקבה עם ערב ענק מחוץ לקשת, כשרשם 20 נקודות ב-4 מ-4 לשלוש, סרגיי מוניה סייע עם 17 נקודות ואלכסיי זוקננקו רשם 16 והוריד 7 ריבאונדים. אגב, הרוסים סיימו את הערב עם 11 מ-21 לשלוש, בדומה למכבי תל אביב שקלעה הערב ב-10 מ-20 מחוץ לקשת מול אשקלון.

מי שעוד השיגה ניצחון הערב היא אלופת אירופה, אולימפיאקוס, שגברה בביתה על פאניוניוס 73:87. האדומים הצליחו לברוח כבר ברבע הראשון ליתרון דו ספרתי, והוליכו ב-17 במחצית, אבל פאניוניוס הצליחה לחזור ברבע השלישי, ועשתה קולות של קאמבק. לרוע מזלה, המארחים לא איפשרו לזה לקרות, הקשיחו את ההגנה שלהם, והשיגו את הניצחון. פרינצזיס הוליך את קלעי אולימפיאקוס עם 16, ספאנוליס הוסיף 13.

יריבה נוספת של מכבי תל אביב בטופ 16, הלא היא סיינה התפרקה הערב בליגה האיטלקית, כשהושפלה בידי ססארי 96:66 בחוץ. בפתיחה דווקא היו השתיים צמודות, אבל ברבע השני ברחה ססארי ליתרון דו ספרתי, ורבע שלישי של 13:27 חרץ את גורלה של סיינה. טוני אסלי הוליך את קלעי ססארי עם 18 נקודות. את סיינה הוליך בובי בראון עם 13.

דניאל האקט, בובי בראון, שחקני סיינה בכדורסל. Wojciech Figurski, GettyImages
מה לעזאזל זה היה? בראון והאקט/GettyImages, Wojciech Figurski

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully