וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 15.1

פפ בכותרות, לאודרופ ברשימת המועמדים להחליף את מוריניו, יובנטוס בעקבות חלוץ חדש, תומר חמד בדרך לבונדסליגה?

העברות

* מינכן 1860 הודיעה כי השבדי סוון גוראן אריקסון מצטרף לצוות המקצועי. אריקסון בן ה-64 לא ישמש כמאמן ותפקידו עדיין לא הוגדר סופית.

* גורדון סטראכן מונה למאמן נבחרת סקוטלנד. המאמן הקודם, קרייג לוין, פוטר בנובמבר האחרון.

* סוונסי החתימה את הקשר הבלגי יליד חוף השנהב, רולנד לאמה, 25, שהגיע בהשאלה לעונה וחצי מאוסאסונה.

* לוקאס פיאזון, החלוץ הברזילאי בן ה-19, הושאל מצ'לסי למלאגה עד תום העונה.

* סנדרלנד שאלה מאל הילאל הסעודית את הבלם קאדר מנגאן עד סיום העונה. הסנגלי בן ה-29 שיחק בעבר בראן ולאנס הצרפתיות וביאנג בויז ברן השוויצרית.

* מאור מליקסון הוא לא שחקן הרכש היחיד של ולנסיין בחלון ההעברות הנוכחי. אמש השלימה הקבוצה את רכישתו של בלם לבאל, לינדסי רוז (20), תמורת כ-1.5 מיליון יורו.

* הקשר בן ה-31, ואלדו, הושאל מאטלאנטה המקסיקנית ללבנטה הספרדית עד תום העונה. ואלדו שיחקו בלבנטה בשנים 2010-2012, לפני שעבר לקבוצה מקנקון.

* אלניה ולדיקווקאז, שנאבקת נגד הירידה מהליגה הראשונה ברוסיה, התחזקה משמעותית ביומיים האחרונים. היא שאלה מפלמנגו את הבלם וולינטון (23), הנחיתה אצלה את הקשר גאורגי גאבולוב (24) מאנז'י מחצ'קאלה ובהעברה מסקרנת ביותר, רכשה מבאטה בוריסוב את הקשר הברזילאי-בלארוסי, רנאן ברסאן (24) תמורות 3.5 מיליון יורו.

* עוד ברוסיה: המגן השמאלי של נבחרת אוזבקיסטן, ויטלי דניסוב (25) עבר מדנייפרופטרובסק האוקראינית ללוקומוטיב מוסקבה של סלאבן ביליץ'.

* אחרון מרוסיה לבינתיים: החלוץ מקסים קנוניקוב (21), שלא מצא את מקומו בזניט סט. פטרסבורג, עבר לאמקאר פרם.

רנאן ברסאן (ימין) שחקן באטה בוריסוב מול אוגניין ורנייש שחקן שריף טירספול. AP
מבלארוס לרוסיה. ברסאן מימין/AP

שמועות

* "בילד" מדווח כי מאמן שטוטגרט ברונו לבאדיה נסע ממחנה האימונים של קבוצתו בטורקיה לספרד לצפות בחלוץ הישראלי תומר חמד והתאכזב שזה שיחק רק שתי דקות ב-3:1 של מאיורקה מול ויאדוליד. למרות זאת, הקבוצה מהמקום התשיעי בבונדסליגה ממשיכה לעקוב אחרי החלוץ הישראלי.

* המנהל הספורטיבי של מארסיי, ז'וזה אניגו, הצהיר שקבוצתו מאוד מעוניינת בקשרה בן ה-23 של טולוז, מוסא סיסוקו: "הוא שחקן שאנחנו מאוד מעריכים. אנחנו רוצים אותו וכבר יש שיחות בין הצדדים".

* ב"סקיי ספורטס" טענו אמש שפפ גווארדיולה סיכם עם באיירן מינכן על כך שהוא יאמן את הקבוצה מהעונה הבאה. הבוקר בתקשורת הגרמנית פורסמו הכחשות גורפות, ביניהן של המאמן שטען שהוא אכן הגיע לאחרונה לגרמניה, אבל רק לרגל חופשה.

* שאלקה ממשיכה לחפש קשר התקפי וכעת היא מקושרת בגרמניה עם שמו של שחקנה דינמו קייב, רפאל.

* יובנטוס שממשיכה לחפש חלוץ נוסף, עשויה להנחית בקבוצה דווקא את צ'ירו אימובילה (22) מגנואה. על פי התקשורת האיטלקית, בין הצדדים תתקיים פגישה מכרעת היום או מחר.

* ב"דיילי מירור" טוענים שמנצ'סטר סיטי שוקלת לחזק את הסגל בבלם נוסף, כשעל הכוונת נבן סובוטיץ' ומאטס הומלס, שניהם מבורוסיה דורטמונד.

* לאחר שאיבדה את לוק רמי לקווינס פארק ריינג'רס, עברה ניוקאסל לנסות ולצרף את קפטן אייאקס, סים דה יונג, ומתכננת להציע עבורו כ-9 מיליון ליש"ט.

* בדיילי מייל מדווחים כי פרנק למפארד סירב להצעת ענק מסין, שהיתה משלשלת לכיסיו כ-20 מיליון ליש"ט בשנתיים.

* דויד דה חאה, שהוזכר לא מעט פעמים כמי שעשוי להימכר ממנצ'סטר יונייטד לריאל מדריד, נמצא כעת גם ברשימות של ברצלונה. באנגליה טוענים שמוליכת הליגה הספרדית שוקלת לרכוש אותו במידה שויקטור ואלדס לא יישאר.

* רוברט ארנשו, ששוחרר ממכבי תל אביב לפני מספר שבועות, מבוקש על ידי ואנקובר ווייטקאפס מליגת ה-MLS האמריקאית.

* בספרד מספרים שמיכאל לאודרופ נמצא גבוה ברשימות של נשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס, לרשת את ז'וזה מוריניו כמאמן הקבוצה במידה שהפורטוגלי יעזוב בתום העונה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
שחקן אייאקס סים דה יונג. רויטרס
בדרך לפרמיירליג? סים דה יונג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully