וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוצ'אלנג': חולון מתארחת אצל המוליכה הצרפתית

14.1.2013 / 21:11

ללא פרנק האסל, תנסה הקבוצה של דן שמיר להפתיע בפתיחת הטופ 16 את פאריז לבלואה (20:30) של שון מיי וג'וואד וויליאמס

הפועל חולון תפתח מחר (שלישי) את הופעותיה במסגרת שלב הטופ 16 של היורוצ'אלנג' כשתתארח בפאריז אצל פאריז-לבלואה (20:30, אין שידור). הקבוצה של דן שמיר הגיעה לצרפת כבר ביום ראשון, בעקבות העובדה שמשחק הליגה שלה מול מכבי אשדוד, אותו ניצחה 103:107 לאחר הארכה, הוקדם ליום שבת. חולון תאלץ להסתדר במשחק ללא הסנטר פרנק האסל, שהמריא לארצות הברית בעקבות מחלת אביו, מה שהופך את הקו הקדמי של הסגולים לדליל מאוד.

דן שמיר מאמן הפועל חולון. קובי אליהו
הקו הקדמי שלו דליל לקראת המפגש מול המוליכה הצרפתית. דן שמיר/קובי אליהו

שלב הטופ 16 של היורוצ'אלנג' ייערך בשיטת בית וחוץ, כשמלבד חולון ופאריז לבלואה ישחקו בבית גם שולונוק ההונגרית וגראבלין הצרפתית שייפגשו מחר בהונגריה. שתי הראשונות בבית יעפילו בסיום השלב למשחקי ההצלבה שייערכו בשיטת הטוב משלושה, כשהבית של חולון מצטלב עם בית 9 הכולל את קטאיה הפינית, גז מתאן מדיאש הרומנית, קריאשקה הטורקית וונטספילס הלטבית. מנצחות משחקי ההצלבה תעפלנה לפיינל פור.

פאריז-לבלואה, שהודחה לפני שנתיים במוקדמות היורוצ'אלנג' על ידי מכבי חיפה, העפילה מהמקום הראשון בביתה לשלב הטופ 16, עם ארבעה ניצחונות ושני הפסדים. הקבוצה, שמודרכת על ידי המאמן הצרפתי המוערך כריסטוף דניס, מוליכה את הליגה הצרפתית עם מאזן נהדר של 10 ניצחונות ו-5 הפסדים. הסגל של פאריז כולל את שחקן ה-NBA לשעבר שון מיי, אקס הפועל ירושלים ג'וואד וויליאמס, הגארד ג'וליאס הודג', ושחקני נבחרת צרפת אנטואן דיו ואנדרו אלביסי.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

שחקן הפועל ירושלים ג'וואד וויליאמס. מגד גוזני
סגל מרשים. וויליאמס/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully