וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי כהן לשחקניו: "הפועל תל אביב זה עולם אחר"

14.1.2013 / 22:34

בית"ר ירושלים אסרה על השחקנים להתראיין לקראת המשחק מול האדומים. כהן: "לא צריכים ליחצ"ן עבור הפועל את המשחק"

למרות שהקבוצה נראית טוב ומגיעה אחרי 2:3 על הפועל רמת גןף, הודיעו היום (שני) בבית"ר ירושלים לשחקני הקבוצה כי הם אינם מורשים להתראיין עד לאחר המשחק נגד הפועל תל אביב. מאמן הקבוצה, אלי כהן אמר לשחקנים: "אנחנו לא צריכים ליחצ"ן עבור הפועל את המשחק וגם דיברנו יותר מדי לאחרונה. אנחנו צריכים להתרכז באיך לבוא למשחק הזה מוכנים ולנצח אותו. אנחנו בית"ר ירושלים ובאים עם הקהל שלנו למטרה אחת, ניצחון".

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. קובי אליהו
יהיו חייבים להיות יותר ממשומעים. כהן/קובי אליהו

על המשחק נגד הפועל רמת גן אמר להם 'השריף': "אמנם שטפנו את המגרש בקצב גבוה אבל אי אפשר להמשיך עם הטעויות האלה. יש לנו ירידות גבוהות בקצב המשחק והרבה מאוד שחקנים נעלמו למחצית שלמה. הפועל זה עולם אחר, תצטרכו להיות הרבה יותר ממושמעים ולשחק נכון כדי לנצח את המשחק. אם נעשה את הדברים שאנחנו יודעים יהיה להם קשה מאוד לשחק נגדנו".

כפי שפורסם היום ב"וואלה ספורט", בבית"ר ימתינו להתפתחויות מכיוון מ.ס אשדוד בנוגע לדימיטאר מקרייב. במידה ואשדוד תאשר לחלוץ לעזוב, תנסה בית"ר לצרפו בכפוף לעלויות הכספיות. גם מועמדותו של איבן סנטיני עדיין על הפרק ובימים הקרובים יתברר האם השחקן יוכל להשיג שיחרור מזאדאר הקרואטית. במידה ולא, סנטיני יישאר בפרייבורג הגרמנית עד לתום העונה ועשוי להצטרף לבית"ר בעונה הבאה.

שחקן מ.ס אשדוד, דימיטאר מקרייב. ברני ארדוב
ממשיכים לחכות להתפתחויות מכיוונו. מקרייב/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully