וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: מכבי אשדוד ניצחה 88:93 את אליצור נתניה

הדאבליסטית עבדה קשה בקרב הקצוות, אבל שמרה על מאזן מושלם ב-13 משחקים. ניצחונות לרמלה, ראשון לציון ופתח תקוה

הריצה של מכבי אשדוד נמשכת. אלופת ליגת העל לנשים חגגה בר מצווה של ניצחונות, כשנותרה מושלמת אחרי 13 מחזורים עם ניצחון קשה 88:93 על אליצור נתניה. השנייה אליצור רמלה ניצחה בחוץ 63:68 את מכבי רמת חן, הפועל פתח תקוה הסתדרה מול גליל עליון עם 73:91 והפועל ראשון לציון נחלצה מהמקום האחרון עם 60:76 על הפועל פתח תקוה.

נעמי קולודני שחקנית מכבי אשדוד. קובי אליהו
אשדוד לא עוצרת. נעמי קולודני/קובי אליהו

מכבי אשדוד - אליצור נתניה 88:93

הדאבליסטית עבדה קשה באולמה הביתי, אבל בסופו של דבר הסתדרה עם נתניה האחרונה וזכתה בניצחון מספר 13 מ-13 משחקים העונה בליגה. האורחות קיבלו 36 נקודות מהספסל וחזרו למשחק במחצית השנייה, אבל לא מצאו תשובה לשלוש הזרות הנפלאות של אשדוד. דניאל אדאמס הובילה עם 23 נקודות ו-10 ריבאונדים, שארדיי יוסטון קלעה 21 ואשלי שילדס הוסיפה 20. קורטני הארט ענתה עם 23 ו-10 ריבאונדים עבור נתניה, צ'סיטי ריד סיימה עם 21.

מכבי רמת חן - אליצור רמלה 68:63

למרות מחצית ראשונה גרועה בה פיגרה בשמונה נקודות (36:28) הצליחה אליצור רמלה להשיג ניצחון חוץ נוסף ולשמור על המקום השני בטבלה. רק שש שחקניות קלעו עבור רמלה, אבל האיזון הזה יחד עם הגנה טובה במחצית השנייה הספיקו למהפך. קיילה צ'ונסי הוליכה את הקלעיות עם 16 נקודות ו-12 ריבאונדים, כשגם קטיה לויצקי ומיכל אפשטיין תרמו את חלקן בדקות ההכרעה וסיימו עם 8 נקודות כל אחת. ג'נה סמית' קלעה 18 לזכות רמת חן, רוני בן נון הוסיפה 16.

הפועל פתח תקוה - הפועל גליל עליון 73:91

הקבוצה המקומית נקמה על ההפסד בהארכה מול גליל עליון בסיבוב הקודם. הצפוניות ניצחו רק פעם אחת מחוץ לאולמן הביתי, ובפתח תקוה הציגו מחצית ראשונה צמודה לפני שנכנעו. רבקה גארדנר צלפה 5 מ-6 לשלוש וסיימה עם 31 נקודות ו-12 כדורים חוזרים, כשפתח תקוה קיבלה גם 23 נקודות ו-9 אסיסטים מפורשה פול. אדאורה אילונו הובילה את גליל עליון עם 17 נקודות ו-8 ריבאונדים.

הפועל ראשון לציון - אליצור חולון 60:76

שתי המפתיעות של המחזור הקודם התעמתו ביניהן, כשהקבוצה של שירה העליון זכתה בניצחון שני ברציפות. המארחות הגיעו לאחר הניצחון המרשים ברמת השרון, הובילו כבר ב-21 נקודות ולא התקשו לנצח את הקבוצה שעקצה את רמת חן במחזור הקודם. שיילני פדי קלעה 20 נקודות עבור ראשון לציון ונעזרה ב-16 של ג'סיקה לאוסן. 22 של אייברי ווארלי לא הספיקו לחולון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully