וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "רציתי שהשחקנים יגיעו כמו שצריך ליום שישי"

14.1.2013 / 21:41

בלאט לא התרגש מאשקלון וכבר חושב על חימקי: "העיקר שעברנו את זה". על איומי השביתה של הרוסים: "יהיה משחק"

ברני ארדוב

רק לפני כמה ימים קיבלה מכבי תל אביב לראשונה את מורן רוט, כשהרכז הוליך אותה לניצחון קריטי על פנרבחצ'ה/אולקר ביורוליג, והערב (שני) המשיך רוט להחזיר על הקרדיט שהוא מקבל כשהוליך את הצהובים ל-59:80 על אליצור אשקלון. האלופה הישראלית היתה רחוקה מאוד מלהרשים, והתקשתה להכניע את האורחים מהדרום, אך בערב בו היא קולעת 10 מ-20 מחוץ לקשת, וכשאשקלון קולעת רק 5 נקודות ברבע השלישי, קשה מאוד להפסיד.

דיוויד בלאט מאמן מכבי תל אביב. קובי אליהו
נתן מנוחה לשחקניו. בלאט/קובי אליהו

"טוב שעברנו את זה", אמר בסיום מאמן הצהובים, דייויד בלאט. "ראיתי איזושהי ירידה בצד המנטלי. שיתפתי הרבה מאוד שחקנים בידיעה ששון ג'יימס משחק לאחרונה מספר רב של דקות, כנ"ל דווין סמית'. רציתי שאחרים יקבלו דקות. זה הפריע לשטף, אבל זה לא מפריע לי. רציתי שהשחקנים יגיעו כמו שצריך ליום שישי".

על שחקניו אמר בלאט: "מלקולם תומאס היה בסדר, הוא נתן יותר ממה שנתן לאחרונה. דייויד לוגן לא שיחק יותר מדי, אבל זה טבע הדברים. כשאחד טוב, השני באיזשהו מקום סובל מזה". בלאט אף התייחס לאפשרות ששחקני חימקי מוסקבה ישבתו מול מכבי ואמר: "אני מכיר שביתה איטלקית, שביתה רוסית אני לא כל כך מכיר. בסופו של דבר מכריחים. אני חושב שיהיה משחק". אגב, הערב הביסה חימקי מוסקבה את טורו זגורלזץ' הפולנית בליגת ה-VTB.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן מכבי תל אביב מלקולם תומאס מטביע מול שחקן אליצור אשקלון מרכוס דאב. מגד גוזני
נתן יותר מבדרך כלל. תומאס/מגד גוזני

קבוצה נוספת שהשיגה הערב ניצחון היא בני הרצליה, שחזרה מהמשחק בנתניה עם 83:86 גדול, שמקרב אותה שוב אל הפלייאוף העליון. שחקניו של דני פרנקו עוד הצליחו לחזור מפיגור 18 ברבע השלישי, אבל לא הצליחו לעשות את העבודה בדקה האחרונה, ונחלו הפסד כואב.

"היה קשה מאוד, הם קבוצה מאוד טובה וקשוחה", אמר בסיום מאמן הרצליה, אריאל בית הלחמי. "ידענו שההפרש במחצית לא יספיק לנו, אבל אני שמח שידענו להמשיך לניצחון. אנחנו קבוצה טובה, הייתה לנו תקופה של חודש וחצי שלא שיחקנו טוב. עכשיו אנחנו מתאוששים ובשבוע הבא מחכה לנו משחק לא פשוט מול אשדוד".

ג'רמיין ג'ונס, שהיה השחקן המצטיין של בני הרצליה עם 25 נקודות גדולות, חגג בסיום: "זה ניצחון שהיינו צריכים לקחת. ידענו שיהיה קשה, באנו נחושים ועשינו את הכל כדי לקחת את הניצחון. זה היה חשוב לנו".

אריאל בית הלחמי, מאמן בני הרצליה. קובי אליהו
קשה מאוד. בית הלחמי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully