וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סביליה פיטרה את המאמן מיצ'ל

האוהדים הפריעו למהלך האימון, המאמן קיבל הודעה לאחר מכן על סיום תפקידו. אמרי צפוי להחליפו. חטאפה - גרנאדה 2:2

זה היה באוויר, והערב (שני) זה קרה: סביליה פיטרה את מאמנה מיצ'ל. ההפסד 2:0 לוולנסיה ביום שבת, ובעיקר צורת המשחק המאכזבת של הקבוצה, היוו את נקודת השבר מבחינת הנשיא האגוצנטרי חוסה מריה דל נידו, שהחליט להיפרד מהמאמן בן ה-49 שהגיע לקבוצה במקום מרסלינו בפברואר 2012.

מיצ'ל מאמן חטאפה. Alberto Saiz, AP
דל נידו הראה לו את הדלת. מיצ'ל/AP, Alberto Saiz

סביליה נמצאת רק במקום ה-12 המאכזב בליגה הספרדית, ובעקבות ההפסד לוולנסיה הגיעו אוהדים רבים לאימון האחרון וקראו נגד מיצ'ל והשחקנים. לדל נידו זה הספיק, ובהודעה קצרה לאחר ישיבת ההנהלה הוא מסר: "העונה שלנו מאוד מאכזבת, משהו חייב להשתנות".

על פי דיווחים בספרד, אונאי אמרי הוא המועמד המוביל לרשת את מיצ'ל וכבר הושג עמו סיכום עקרוני. אמרי אימן את ויאריאל ואת ולנסיה, ולאחרונה סיים את דרכו בספרטק מוסקבה. הוא צפוי לחתום ביממה הקרובה על חוזהו במועדון, והבשורה הראשונה שיקבל תהיה בדבר היעדרותו של הקשר דייגו פרוטי, שנפצע ויחמיץ את ששת השבועות הקרובים.

* במשחק שנעל את המחזור ה-19, גרנאדה חילצה 2:2 במגרשה של חטאפה, הודות לפנדל שני של גילרמה סיקיירה בתוך תוספת הזמן. הברזילאי השווה מהנקודה הלבנה בדקה ה-28 אחרי שער יתרון של חואן רודריגס (19), והציל את גרנאדה פעם נוספת אחרי שפאקו אלקאסר החזיר את היתרון לחטאפה (42).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully