וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היסטוריה באנגליה: שחקנית קריקט בקבוצת גברים

שרה טיילור, אחת משחקניות הקריקט הטובות בהיסטוריה, עשויה לשחק בקבוצה השנייה של סאסקס: "קצת מפחיד, האתגר עצום"

היסטוריה באנגליה: לראשונה בתולדות הקריקט המקומי, אישה עשויה לשחק בקבוצת גברים. שרה טיילור, שחקנית נבחרת אנגליה בקריקט ומי שנחשבת לאחת השחקניות הטובות בהיסטוריה של הענף, סיפרה שהיא עשויה להשתלב בקבוצה השנייה של סאסקס, לאחר שהגיעה לסיכום עם מאמני הקבוצה.

"חלק ממני יודע שזה יהיה פנומנלי", אמרה טיילור ל"גארדיאן", "אבל יש כמובן חלק ממני שמפקפק בעצמי. אני חייבת להאמין בעצמי יותר, אבל אשמח לעשות את זה. זה יהיה אתגר עצום, להתמודד עם הכדורים הגדולים (בקריקט נשים הכדורים מעט קטנים יותר), אבל אצטרך לבחון את עצמי ולשאול: 'האם את עומדת בזה?'". טיילור עשויה להשתלב לפני כן במשחקי נוער על מנת להתנסות.

סאסקס קאנטרי קריקט קלאב הוא מועדון הקריקט הוותיק ביותר מבין 18 המועדונים שמרכיבים את הליגה בבריטניה. "שיחקתי כבר שש שנים בנבחרת אנגליה, ואני רק בת 23", אמרה טיילור, "יש לי עוד הרבה למה לצפות ולהתקדם, במיוחד בקריקט גברים. אבל לפני כן אצטרך לראות איך אני משתלבת".

טיילור שיחקה בעברה בנבחרת של בית הספר שלה, ברייטון קולג'. "בהתחלה הרגשתי שאני צריכה להוכיח את עצמי בכל משחק, אבל היה שם קפטן נהדר, שהגן עליי ולא הרשה לאף אחד להתעסק איתי", היא נזכרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully