וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וורלד פיס: "כולכם הפכתם לאוהדי הקליפרס. עוד נחזור"

הלייקרס ניצחו, הווארד להט, רק מטה וורלד פיס העצבני מתעקש לעקוץ את קליבלנד: "הרוקי'ז האלה, רואים את קובי ומתרגשים"

קובי בריאנט, סטיב נאש, לוס אנג'לס לייקרס. AP
פתאום אפשר לחייך. הלייקרס/AP

אחרי שישה הפסדים רצופים, הלייקרס הצליחו לרשום הלילה (שני) ניצחון נדיר, ואומנם זה לא כל כך קשה לנצח את קליבלנד (93:113), ועדיין דווייט הווארד זקוקים לכל ניצחון בניסיון לצאת מהמשבר ולחזור לתמונת הפלייאוף. פאו גאסול אומנם עדיין נעדר, אבל הווארד חזר לשחק ותרם 22 נקודות ו-14 ריבאונדים, וחבריו יודעים כמה הוא חשוב.

"אתם יודעים, הוא העוגן שלנו", הודה סטיב נאש, שהפרה את הסנטר בפיק'נרול, שאולי מתחיל להתחבר ולתת את התפוקה שחלמו עליה בלייקרס בקיץ, "כשהוא משחק עם אנרגיות, כשהוא משחק חזק בהגנה, אנחנו קבוצה אחרת. הדרך היחידה שבה נוכל לממש את השאיפות שלנו היא אם הוא ימשיך להיות דומיננטי בהגנה".

מטה וורלד פיס היה קצת פחות נלהב ואמר בסיום: "אם אני לא טועה, ועם כל הכבוד לקליבלנד, אנחנו אמורים לנצח את הקבוצה הזאת. אני מאשים את התקשורת, יש לכם ציפיות נמוכות מדי עבורנו. ההגנה היתה מצוינת? היא אמורה להיות ככה מול חמישה רוקיז. הם רואים את קובי ומתרגשים, הם משחקים בסטייפלס סנטר, בטח אתמול בלילה הם חגגו. התקשורת לא מקדמת אותנו מספיק. כולכם הפכתם לאוהדי הקליפרס, אבל זה בסדר, אנחנו נחזור".

פי ג'יי קרליסימו עם ג'ו ג'ונסון. רויטרס
הנטס פורחים תחתיו. קרליסימו/רויטרס

קבוצה נוספת שיוצאת מעודדת מהלילה הזה היא ברוקלין, שניצחה 86:97 את אינדיאנה, אחרי שכבר פיגרה ב-12 הפרש ברבע השלישי. עבור הנטס זה ניצחון שישי רצוף, הרצף הכי ארוך מאז 2006. "זה היה ניצחון גדול מבחינתנו", אמר דרון וויליאמס, "במיוחד כשפגשנו קבוצה כמו אינדיאנה, שלאחרונה משחקת כדורסל טוב, ובטוח שתהיה בפלייאוף. היינו זקוקים לניצחון הזה".

הנטס במאזן 1:8 תחת פי-ג'יי קרליסימו, טרם הפסידה ב-2013, והתקשורת בניו יורק מדווחת על האמון הגדול השחקנים במאמן החדש, ועל שינוי האווירה. "לא יודע אם זה משנה שהודיעו שהוא לא זמני, הוא פשוט הבנאדם שלנו עכשיו", אמר ג'ו ג'ונסון, "יש לי 100 אחוז אמון בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully