וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטוגל: בנפיקה ופורטו סיימו ב-2:2 את משחק העונה

שתי הגדולות של פורטוגל סיפקו 20 דקות פתיחה מרהיבות, כולל וולה אדיר של מאטיץ' וטעות של ארתור. בנפיקה בפסגה

פורטוגל כולה עקבה הערב (ראשון) אחר משחק העונה של 2012/13 בו אירחה המוליכה בנפיקה את האלופה פורטו. מי שהצטרף למעקב, לא התאכזב. שתי הגדולות של פורטוגל סיפקו 20 דקות ראשונות מהסרטים, והמשיכו להילחם עד ה-2:2 בסיום. בעקבות חלוקת הנקודות, נותרו שתיהן בלתי מנוצחות, כשלבנפיקה 36 נקודות מ-14 משחקים ואילו לפורטו 33 נקודות ומשחק חסר.

נמניה מאטיץ' שחקן בנפיקה. רויטרס
גולאסו של פעם בחיים. נמניה מאטיץ'/רויטרס

פורטו ניצחה בשני הביקורים הקודמים שלה במסגרת הליגה באצטדיון האור, וגם הפעם פתחה נהדר. הבלם אליקים מנגלה נגח לרשת מקרוב אחרי שמונה דקות, לאחר שקו ההגנה של בנפיקה נשבר בכדור החופשי של ז'ואאו מוטיניו. פחות משתי דקות לאחר מכן הגיעה התגובה של נמניה מאטיץ'. ואיזו תגובה שזו הייתה. אחרי שתי נגיחות ברחבה, הכדור הגיע לקשר הסרבי שהניף את רגל שמאל ומהאוויר הפציץ לחיבורים של הלטון מ-16 מטרים. יופי של דרך לציין שער ראשון העונה.

עוד חמש דקות חלפו, ושוב פורטו תפסה את כסא הנהג. באדיבותו של ארתור. השוער הברזילאי של בנפיקה הסתבך ואיבד את הכדור בקצה הרחבה לג'קסון מרטינס, שעקף אותו וכבש למרות הגלישה של מקסי פריירה. שער 12 העונה לחלוץ הקולומביאני, אבל שוב היתרון של פורטו החזיק רק שתי דקות. הפעם הארגנטינאי הפנטסטי ניקו גאיטן נהנה מהרחקה נוראית של בן ארצו ניקו אוטמנדי והפציץ עם כל הלב לרשת העליונה. 2:2, אחרי 17 דקות בלבד.

בנפיקה המשיכה ללחוץ בניסיון להשיג הכרעה, אך רשמה כמה החמצות גדולות במחצית השנייה הטקטית, כולל כדור של אוסקר קרדוסו אותו הלטון הדף בקצות האצבעות לקורה והחוצה. בסופו של דבר המארחת איבדה נקודות ביתיות לראשונה מאז ה-2:2 מול בראגה במחזור הפתיחה, אך הסטטוס-קוו נשמר.

לוצ'ו גונסאלס (מימין), ג'קסון מרטינס שחקני פורטו. רויטרס
גם פורטו ללא הפסד. לוצ'ו גונסאלס חוגג עם ג'קסון מרטינס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully