וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "הייתי חותם על זה לפני המשחק"

אלכס פרגוסון התמוגג מה-1:2 של יונייטד על ליברפול: "במשחק כזה חשוב רק לנצח". וולבק: "ואן פרסי הוא שחקן ברמה אחרת"

ספורט 2

מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לנצח, מי יודע, אולי בדרך לאליפות נוספת. השדים האדומים ניצחו הערב (ראשון) 1:2 את ליברפול ושמרו על פער 7 הנקודות ממנצ'סטר סיטי, שניצחה 0:2 את ארסנל. רובין ואן פרסי שוב כבש עבור קבוצתו החדשה ולמרות שער מצמק של דניאל סטארידג', המרסיסייד לא הצליחו למנוע מיונייטד ניצחון נוסף.

רובין ואן פרסי, מנצ'סטר יונייטד, חוגג לצד טום קלברלי, פטריס אברה. GettyImages
מי יעצור אותו? ואן פרסי חוגג שער/GettyImages

"הייתי חותם על התוצאה הזאת לפני המשחק", אמר אלכס פרגוסון אחרי הניצחון והוסיף: "כל משחק מול ליברפול הוא משחק גדול וזו תוצאה טובה מאוד עבורנו. יכולנו להוביל בהפרש של שלושה או ארבעה שערים, היינו נהדרים עד הגול של ליברפול, אבל הוא נתן להם השראה, כי הקהל עורר אותם. אני פשוט שמח שהצלחנו לנצח. כשאתה משחק מול ליברפול אתה חייב להיות במיטבך. במשחק הזה מה שחשוב זה לנצח, בלי קשר למקום שלך בליגה. המשחקים האלה הם אתגר פנטסטי. אני חושב שזה אחד המשחקים הטובים שלנו בתקופה האחרונה".

דני וולבק, חלוץ יונייטד, העדיף לפרגן בסיום לחברו ההולנדי להתקפה: "רובין ואן פרסי הוא בקלאסה אחרת, הוא מייצר רגעים במשחק שאחרים לא יכולים לייצר. אנחנו שמחים שהוא בצד שלנו". על המשחק של קבוצתו אמר: "עמדנו בתוכנית המשחק שלנו ואני חושב שהיא עבדה בצורה טובה מאוד במחצית הראשונה. במחצית השנייה ליברפול חזרה למשחק אבל הצלחנו לנצח בזכות תצוגה קבוצתית נהדרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
דניאל סטארידג', ליברפול, כובש מול יונייטד. רויטרס
השער שלו לא עזר. דניאל סטארידג'/רויטרס

בצד השני, בליברפול, כמו ברוב המפגשים שלהם מול היונייטד בשנים האחרונות, יצאו עם המחמאות אך ללא הנקודות. ברנדון רודג'רס, המנג'ר של המרסיסייד ספג ביקורות לאחר המשחק בעיקר בשל העובדה שהחליט להשאיר את דניאל סטארידג', חלוץ הרכש על הספסל. סטארידג' נכנס כמחליף במחצית השנייה וגם כבש את השער המצמק, אבל ליברפול לא הצליחה להשלים את הקאמבק.

רודג'רס התייחס בסיום המשחק בעיקר ליכולת של החלוץ החדש ואמר: "סטארידג' היה נהדר כשהוא עלה מהספסל ואנחנו היינו הרבה יותר טובים במחצית השנייה וכמעט הצלחנו להשוות. כדי לנצח את מנצ'סטר יונייטד אתה צריך להיות במיטבך. לא הצלחנו לעשות את זה אבל שיחקנו טוב מאוד, אנחנו נלמד מהמשחק הזה לקראת המשך העונה ושום דבר עדיין לא גמור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully