וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "צריך סבלנות עם ראדה פריצה"

13.1.2013 / 16:05

מאמן מכבי תל אביב התייחס במסע"ת לקראת הפועל באר שבע (ב', 20:50, ערוץ 1) לחלוץ: "יש לו דברים שחסרים לנו"

מכבי תל אביב קיימה היום (ראשון) את מסיבת העיתונאים השבועית לקראת ההתמודדות עם הפועל באר שבע (שני, 20:50, ערוץ 1 ו-HD). בעקבות הניצחון של הפועל תל אביב בסכנין, הצהובים יודעים כי על מנת לחזור לפסגה הם חייבים לנצח את היריבה מבירת הנגב, שהנחילה להם בסיבוב הקודם את הפסדם הראשון העונה, 1:3.

"כל השחקנים שלנו שייכים למכבי תל אביב. אני אוהב שיש לי שחקנים בכמה תפקידים", ענה גרסיה לשאלה מה יעשה עם הסגל המורחב שעומד לרשותו. "גם סטיב גורי הוא שחקן ששייך לקבוצה וכשיר למחר". על ראדה פריצה אמר המאמן: "זה שחקן שיכול לתרום לנו רבות לאורך העונה. יכול להיות שהוא ישחק. צריך הרבה מאוד סבלנות עם פריצה, הוא לא שיחק הרבה זמן. יש לו דברים שחסרים לנו בקבוצה. אני רוצה להשתמש בו עד סוף העונה. נראה גם איך קרלוס גרסיה מרגיש, ההחלטה תתקבל מחר בבוקר.

מאמן מכבי תל אביב אוסקר גרסיה לצד הבלם איתן טיבי. קובי אליהו
"היחיד שיודע אם ברק ישחק הוא אני". גרסיה עם טיבי/קובי אליהו

"אנחנו חושבים איך לנצח את באר שבע ולא מתעסקים בנקמות. אנחנו צריכים להיות למעלה, היה לנו תיקו בשבוע שעבר ואנחנו מקווים לנצח. יש לנו יריבות קשות בצמרת. זה רגיל ששלוש קבוצות גדולות מנצחות ואנחנו צריכים לצבור כמה שיותר נקודות. הסיטואציה היא שיש שלוש קבוצות למעלה, אבל לי חשוב להסתכל על הקבוצה שלנו".

האם ברק לוי ישחק? "יש לי ביטחון בכל השחקנים", אמר גרסיה, "אבל אם הוא יפתח או לא, רק אני יודע. הוא יידע מחר".

הבלם איתן טיבי הוסיף: "אנחנו מגיעים במוטיבציה חיובית לכל משחק. המטרה היא לנצח עד סוף העונה, אבל כל משחק שונה מקודמו ואנחנו באים כדי לשחק טוב ולנצח. אני שמח שהכל בסדר מבחינתי ומבחינת הקבוצה, אבל המטרה היא להשתפר. בלי עין הרע, במשחקים האחרונים לא ספגנו ממצבים נייחים ואני מקווה שנמשיך ככה".

חלוץ מכבי תל אביב ראדה פריצה. רויטרס
יהיה בסגל. פריצה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully