וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רק 1:1 ליובנטוס בפארמה, תיקו גם למילאן

הגברת הזקנה שמטה נקודות, לאציו ניצחה 0:2 את אטאלנטה וצימקה את הפער ל-3. רק 0:0 למילאן בחוץ מול סמפדוריה

המחזור ה-20 בסרייה A והראשון בסיבוב השני נמשך היום (ראשון) עם כמה משחקים מרתקים. יובנטוס שוב מעדה כשסיימה ב-1:1 בחוץ מול פארמה, לאציו ניצלה את זה וניצחה 0:2 את אטאלנטה. נאפולי חגגה עם 0:3 על פאלרמו, אודינזה המשיכה במומנטום עם 1:3 על פיורנטינה. מילאן הסתפקה ב-0:0 בחוץ מול סמפדוריה.

סבסטיאן ג'ובינקו שחקן יובנטוס. רויטרס
שתי נקודות אבודות. ג'ובינקו/רויטרס

פארמה - יובנטוס 1:1

הגברת הזקנה עדיין ללא ניצחון בשנת 2013. אחרי ההפסד הסנסציוני לסמפדוריה במחזור שעבר, מעדה יובנטוס גם בחוץ מול פארמה כששמטה יתרון וסיימה ב-1:1 שכולו הפסד מבחינתה. יובה עם 45 נקודות ועדיין ראשונה, אבל לאציו כבר נושפת בעורפה עם 42 נקודות.

יובה עלתה ליתרון בדקה ה-52 כשכדור חופשי של אנדראה פירלו, מי אם לא הוא, מ-20 מטר פגע באחד משחקני ההגנה והלך פנימה כדי לקבוע 0:1. היתרון החזיק מעמד עד הדקה ה-78 בלבד. גבריאל פאלטה הכניס כדור עומק פשוט אדיר לניקולה סנסונה המחליף, שנותר לבד מול ג'אנלואיג'י בופון, ובעט לפינה הרחוקה כדי לקבוע 1:1 מפתיע במיוחד לאחר מתפרצת.

קווין פרינס בואטנג שחקן מילאן מול פדרו אוביאנג שחקן סמפדוריה. GettyImages
מילאן שוב נתקעה במראסי. קווין פרינס בואטנג מול פדרו אוביאנג/GettyImages

סמפדוריה - מילאן 0:0

אחרי שהדהימה את יובנטוס בטורינו, סמפדוריה של דליו רוסי אירחה את מילאן, שידעה כי ניצחון יקפיץ אותה למקום השישי. אלא שהרוסונרי לא ניצחו בארבעת הביקורים האחרונים שלהם במראסי, והמפגש הזה לא בישר על שינוי. הלהיט הארגנטינאי מאורו איקרדי פתח בהתקפת המארחים מול הלהיט האיטלקי סטפן אל שעראווי, אך שניהם שבתו מהבקעה.

הפתיחה הייתה של סמפ, שנתקלה פעמיים ב-10 הדקות הראשונות בכריסטיאן אביאטי, שרשם הצלות טובות. בדקה ה-12 שוב השוער הוותיק היה במקום, כשהדף כדור חופשי אדיר של אדר. מאסימו אמברוסיני נאלץ לצאת בגלל פציעה בדקה ה-26, ומחליפו מתיו פלאמיני כמעט גרם לפנדל מול איקרדי בדקה ה-34. בפתיחת המחצית השנייה הגיע תורו של השוער בצד השני, סרחיו רומרו, לספק עצירה מצוינת מול מ'באיי ניאנג, ובדקה ה-61 גם בויאן קרקיץ' נעצר אצל השוער הארגנטינאי. מילאן יצאה רק עם נקודה והיא במקום השביעי עם 31 נקודות, בעוד סמפדוריה נותרה במקום ה-15, מרחק שלוש נקודות מהיריבה העירונית גנואה הנמצאת מתחת לקו האדום.

כריסטיאן מאג'ו, נאפולי. GettyImages
נראים נהדר. מאג'ו/GettyImages

נאפולי - פאלרמו 0:3

הקבוצה של וולטר מצארי נראית נהדר מאז החזרה מהפגרה. אחרי ה-1:4 על רומא בחוץ בשבוע שעבר, הביסה נאפולי 0:3 את פאלרמו ושיפרה את מאזנה ל-40 נקודות, חמש בלבד מתחת ליובנטוס ושתיים פחות מלאציו.

הנאפוליטנים עלו ליתרון בדקה ה-30 כשלאחר קרן של מארק האמשיק הגיע כריסטיאן מאג'ו ונגח מקרוב פנימה נגד כיוון התנועה של השוער וקבע 0:1. בדקה ה-34 כבשה נאפולי את השני כשמסירה של האמשיק מצאה את גוקאן אינלר, שבעט מ-25 מטר כדור אדיר למשקוף ופנימה כדי לקבוע 0:2. בדקה ה-72 כבשה הקבוצה של מצארי את השלישי כשאינלר הצליח לפרוץ נהדר מאגף ימין והעביר מסירת רוחב, לורנצו אינסינייה הצעיר והמוכשר הגיע ראשון ובעט טיל אדיר מ-11 מטר היישר לחיבורים כדי לקבוע 0:3.

מירוסלב קלוזה שחקן לאציו. רויטרס
חזק במאבק האליפות. קלוזה/רויטרס

לאציו - אטאלנטה 0:2

הרומאים מתחו את האוהדים שלהם במשך 67 דקות, אבל בסופו של דבר הצליחו לרשום ניצחון 0:2 יקר ששיפר את מאזן הנקודות שלהם ל-42 וצימק את הפער מיובנטוס לשלוש נקודות בלבד. מי היה מאמין?

המחליף סרג'יו פלוקארי כבש את הראשון לזכות הקבוצה של ולדימיר פטקוביץ' בדקה ה-67 וראה את דוידה בריביו כובש שער עצמי בדקה ה-77, מה ששלח את אוהדי לאציו לחגוג שלוש נקודות נוספות וכניסה משמעותית מאוד למאבק האליפות.

אנטוניו די נטאלה שחקן אודינזה. GettyImages
צמד נהדר. די נטאלה/GettyImages

אודינזה - פיורנטינה 1:3

משהו ממש לא טוב עובר על הוויולה מאז החזרה מפגרת החגים. פיורנטינה ספגה הפסד שני בשני משחקים, כשהפעם אודינזה חגגה עליה עם 1:3 אחרי שחזרה מפיגור 1:0. הזברות דווקא נמצאים במומנטום חיובי ורשמו ניצחון שני ברציפות, אחרי ה-0:3 המרשים על אינטר במחזור שעבר.

שער עצמי מוזר של ז'ליקו ברקיץ' בדקה ה-20 עוד העלה את פיורנטינה ליתרון, אחרי שגונסאלו רודריגס נגח והכדור ניתז מהמשקוף לראשו של השוער ופנימה. אלא שצמד של לא אחר מאשר אנטוניו די נטאלה כמובן בפנדל בדקה ה-45 ובדקה ה-66 ושער נוסף של לואיס מוריאל, באדיבותו של השוער נטו, סידרו לקבוצה הביתית ניצחון בית יקר מאוד.

דזנק זמאן, מאמן רומא. GettyImages
המצב הולך ומחמיר. זמאן/GettyImages

קטאניה - רומא 0:1

אם האוהדים של הקבוצה מהבירה חשבו שהיא עולה על המסלול הנכון ב-2:4 הענק על מילאן לפני היציאה לפגרה, הם התבדו מהר. מהר מאוד אפילו. רומא רשמה הפסד שני ברציפות, אחרי ה-4:1 מול נאפולי במחזור שעבר, כשהפעם קטאניה חגגה עליה עם 0:1 קטן-גדול מבחינתה. רומא נותרה עם 32 נקודות בלבד במקום השישי. אלחנדרו גומס כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-61.

רולאנדו ביאנצ'י שחקן טורינו. Valerio Pennicino, GettyImages
ביאנקי וטורינו עם שלוש נקודות יקרות/GettyImages, Valerio Pennicino

טורינו - סיינה 2:3

משחק התחתית הזה הסתיים בשלוש נקודות חשובות לטורינו, שעוזרות לה לברוח מעט מהאזור המסוכן ומשאירות את סיינה עמוק במקום האחרון, בדרך לליגה השנייה.

השער הראשון במשחק נפל תוך חמש דקות בלבד. מתאו בריגי המארח הגיע ראשון לכדור רוחב ומשבעה מטרים לא התקשה למצוא את הרשת. סיינה השיגה את השוויון בדקה ה-32, כאשר כדור קרן תיעתעה בהגנה, פגע בריינלדו וחדר לרשת. האורחים קיוו לשמור על התוצאה החיובית מבחינתם עד למחצית, אבל תוך שבע דקות ספגו צמד שערים. בדקה ה-38 רולאנדו ביאנקי נותר חופשי ומאושר ומשלושה מטרים נגח פנימה ורגע לפני המחצית, אלסיו צ'רצ'י דהר לאורך חצי מגרש, עקף את השוער וחתם בשער גדול. 14 דקות לסיום מיקלה פאולוצ'י החזיר תקווה לסיינה עם שער מצמק, כשחמק ממלכודת הנבדל ושלח פנימה, אבל יותר מזה האורחים מטוקסנה לא השיגו.

משחקים נוספים:

קליארי - גנואה 1:2
לקליארי: מרקו סאו (55), דניאלה קונטי (82), לגנואה: ארוס פיזאנו (48)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully