וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפיר אדרי: "הקריאות של הקהל נגד קשטן לא הוגנות"

13.1.2013 / 12:19

על אף הפסד נוסף, קפטן בני יהודה הגן על מאמנו: "לא מכובד". על כדור השלג השלילי: "כנראה שנצטרך לעבוד יותר קשה עכשיו"

one

יממה חלפה מאז ההפסד לרמת השרון, ובבני יהודה עדיין מנסים להבין מה קורה לקבוצה בשבועות האחרונים. ההפסד אמש (שבת) היה השלישי בארבעת המשחקים האחרונים, ולפתע התדרדרו הזהובים עד המקום השמיני, מחוץ לתמונת הפלייאוף העליון. בצוות המקצועי מתכננים לצרף שחקני חיזוק במהלך חלון ההעברות כאשר העמדות הבוערות הן הקישור האחורי וההתקפה.

"זה הפסד מאכזב, ובטח שלא ציפינו לו", אמר הקפטן כפיר אדרי אחרי ההפסד. "אחרי שניצחנו פעמיים ברצף רצינו לקפוץ מדרגה, ובמקום זה ספגנו שני הפסדים בשלב שהוא חשוב למאבק על הכרטיס לפלייאוף העליון. קורים דברים שלא פיללנו להם, אבל צריך להרים את הראש. כנראה שנצטרך לעבוד יותר קשה מעכשיו". אדרי ניסה להסביר מה השתבש אמש ברמת השרון והוסיף: "היו לנו רגעים טובים במשחק כי הגענו להמון מצבים והחמצנו. מנגד, קיבלנו שער מערבוביה אבל יש גם ימים כאלה. אם היינו מנצלים מצבים אז היינו מנצחים. זה הכדורגל, פשוט נצטרך לחכות לימים יותר טובים".

המגן הוותיק נשאל גם לגבי הקריאות 'תתפטר תתפטר' לעבר המאמן דרור קשטן והשיב: "יש לנו סגל טוב וצוות טוב ונצטרך לשנס מותניים כדי לקחת נקודות. זה לא פייר שדרור שומע דברים כאלה, זה לא מכובד. כמו שלא הרימו אותו ואותנו על הכתפיים אחרי נצחונות זה לא הוגן לקלל אחרי הפסדים. עם זאת, אלו רק כמה אוהדים, לא כולם. אנחנו רק צריכים שקט".

שחקן בני יהודה כפיר אדרי. קובי אליהו
"אם היינו מנצלים מצבים אז היינו מנצחים". אדרי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully