וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: חנן ממן עשוי לעזוב בתום העונה הנוכחית

לוואלה! ספורט נודע כי הקשר נפגש עם סוכנו דודו דהאן ובודק אופציות באירופה. פאביצ'ביץ': "התרגשתי, ניאבק עם מכבי"

one

שמחה גדולה הייתה אמש (שבת) בחדר ההלבשה של הפועל תל אביב, שהעפילה שוב אל המקום הראשון בטבלה, לאחר שהביסה בחוץ את בני סכנין 0:3. בקרב האדומים איש לא התלהב יותר מדי מהיכולת שהציגה הקבוצה, אבל כולם היו בעיקר שבעי רצון מעוד ניצחון ומהעובדה שהקבוצה נותרה חזק במאבק האליפות. "יהיה מאבק קשה בינינו לבין מכבי על האליפות", אמר בסיום הרכש החדש הבלם, סאבו פאביצ'ביץ', "אני חושב שיש לנו קבוצה מצוינת, אבל אנחנו צריכים לשמור על יציבות ועל יכולת טובה".

מאמן הפועל תל אביב המאמן יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
המאבק בצמרת נמשך. אבוקסיס/קובי אליהו

"התרגשתי, כי לא שיחקתי כמה חודשים וזה היה המשחק הראשון שלי", סיכם הסרבי את ההופעה הראשונה שלו באדום, "האמת שחששתי קצת לפני המשחק, אבל אני שמח שיש לנו קבוצה טובה והמשחק עבר בסדר. סכנין היא קבוצה טובה, אבל הראנו הרבה מאוד דברים חיוביים וכך אנחנו צריכים גם לשחק בעתיד. התיאום ביני לבין ואליד באדיר היה מוצלח, דיברנו הרבה בינינו במהלך המשחק ואני מקווה שנמשיך כך".

"זאת העבודה שלי וכבר אמרתי את זה המון פעמים", סיים הבלם את דבריו, "הייתי במכבי, עכשיו אני בהפועל ואתן הכל בשביל המועדון הזה. הכי חשוב שאני כאן עכשיו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
חנן ממן, הפועל תל אביב, חוגג מול ויקטוריה פילזן. ברני ארדוב
הפועל צריכה להזדרז לגביו. ממן/ברני ארדוב

מלבד הניצחון, הרבה דברים על הפרק בהפועל תל אביב. לוואלה! ספורט נודע כי הקשר חנן ממן נפגש עם בשבוע שעבר עם סוכנו דודו דהאן והשניים החלו לבדוק אופציות באירופה לקראת העונה הבאה.

כידוע, הפועל עדיין צריכה להעביר להפועל חיפה כ-150 אלף יורו אם תרצה לרכוש את הקשר, סכום שהפועל חיפה בונה עליו. בקיץ, כאשר חתם ממן על חוזה אצל סגנית האלופה, הצדדים הסכימו כי גם לקשר וגם למועדון ישנה אופציה הדדית להמשך ההתקשרות. נכון לעכשיו, ממן יהיה שחקן חופשי בקיץ ויכול לחתום בכל קבוצה באירופה אם תגיע הצעה טובה עבורו. בכל מקרה, אם האדומים לא יזדרזו לממש את האופציה, הקשר בהחלט עשוי לשחק במועדון אחר, ככל הנראה באירופה, כבר בעונה הבאה.

עוד שחקן שאמור לעזוב בקיץ הוא טוטו תמוז, לגביו מחזיקה הפועל בהצעות כבר בחלון ההעברות הנוכחי. האדומים התעודדו מהיכולת הגובה של טל בן חיים ועומר דמארי אמש ואמרו: "גם אם טוטו יעזוב עכשיו, יש לנו על מי לסמוך. הצמד הזה רק נהיה קטלני יותר משבוע לשבוע". נראה כי בהפועל הפנימו שקשה להם לנצח משחקים דרך הנעת כדור חכמה וגם במשחקים הקרובים המאמן יוסי אבוקסיס ימשיך לדרוש משחקניו הגנה נסוגה והסתמכות על המהירות של דמארי ובן חיים בחלק הקדמי.

טל בן חיים שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
היכולת שלו ושל דמארי מרגיעה את האדומים. טל בן חיים/קובי אליהו

לאחר המשחק, השתכנעו בהפועל עוד יותר מיכולתו של שמעון הרוש וישמחו לראות אותו מגיע לחודורוב, אולם כרגע מאמן סכנין שלומי דורה הטיל וטו על המהלך ודורש להשאיר את המגן בסכנין. להפועל אין סכום כסף להעביר לסכנין על השחקן ולכן כל הצדדים מעריכים כי עסקה כזו לא תצא לפועל, לפחות בעונה הנוכחית.

חרף האופטימיות של גילי ורמוט לגבי פציעתו, בקבוצה מודאגים מאוד מהעובדה שהקשר טרם שב לאימונים סדירים. היום יטוס ורמוט לבלגיה, במטרה לשלול פציעה רצינית יותר מזו ממנה הוא סובל בשריר הירך האחורי. הקשר עצמו מאמין שכבר מול בית"ר ירושלים הוא ישוב לסגל, אך בהפועל לא לקחו סיכונים ושלחו אותו לפרופסור מרטנס הבלגי, על מנת לזרז את החלמתו המתעקבת בשבועות האחרונים.

  • עוד באותו נושא:
  • חנן ממן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully