וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב הביסה את בני סכנין 0:3

מערכת וואלה! ספורט

12.1.2013 / 21:09

דמארי (7) ובן חיים (51, 80) ניצלו את ההגנה האיומה של סכנין והקפיצו את האדומים לפסגה. בכורה לנחום, כליבאת הורחק

one

הפועל תל אביב שבה הערב (שבת) לפסגה, לפחות באופן זמני, לאחר שהביסה את בני סכנין 0:3 בדוחא. עומר דמארי (7) וטל בן חיים (51, 80) דאגו לשערים, והקבוצה של יוסי אבוקסיס תישאר במקום הראשון אם מכבי תל אביב תפסיד להפועל באר שבע במשחק שינעל את המחזור ה-18 ביום שני. בין כה וכה, האדומים יכולים לזקוף לעצמם שש נקודות ליגה רצופות, וכשבשבועיים הקרובים הם יפגשו את בית"ר ירושלים (בבלומפילד) ומכבי חיפה (בקרית אליעזר) לשני מבחנים גדולים, לפחות לעת עתה נראה כי הם בדרך הנכונה.

אלרואי כהן שחקן הפועל תל אביב (ימין) מול טל בן חיים. קובי אליהו
קיבלו יופי של אירוח בסכנין. שחקני הפועל תל אביב צוהלים/קובי אליהו

אבוקסיס העניק הערב הופעת בכורה בהרכב לסאבו פאביצ'ביץ', וכמוהו גם לקשר הרכש ניר נחום, שהצטרף לקבוצה לפני מספר ימים. השניים היו סבירים ולכל הפחות יוסיפו עומק לסגל האדום, שהיה חסר היום את גילי ורמוט וטוטו תמוז הפצועים ורועי גורדנה המורחק, ובכל זאת הסתדר - בעיקר בזכות החוליה הקדמית הקטלנית שלו. ההגנה האיומה של סכנין, שכבר שבעה משחקים רצופים לא שמרה על רשת נקיה, כמובן לא הזיקה במובן הזה, אפשרה לדמארי לכבוש ראשון בדקה השביעית באחד השערים המגוחכים שראינו העונה, ולאחר מכן סיפקה חורים נוספים שסידרן לטל בן חיים את השני והשלישי.

בין לבין, ניסו המארחים של שלומי דורה לחזור למשחק, אך לא הפסיקו להחמיץ. ירו בלו, אחמד קאסום ובעיקר שמעון הרוש פספסו עוד ועוד מצבים, ואין לדעת איך היה נראה המשחק אילו היו כובשים, בעיקר במהלך המחצית הראשונה. אם מוסיפים להפסד היום את הניצחון של מכבי נתניה והנקודה שהשיגה הפועל חיפה, ניתן לראות את ההסתבכות של סכנין, שנמצאת במקום העשירי, מרחק ארבע נקודות בלבד מהקו האדום, סופרת הפסד שני ברציפות ונכנסת ללחץ גדול.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שוער בני סכנין מחמוד קנדיל מאוכזב. קובי אליהו
ירצה לשכוח את הערב הזה, ומהר. קנדיל/קובי אליהו

מחצית ראשונה

דקה 7 - גול! איזו טעות איומה של קנדיל ושחקני ההגנה של סכנין, בפרט של השוער ועלי עוסמאן, שהתבלבלו ביניהם, לא החליטו מי ירחיק את הכדור שניסה להבקיע טל בן חיים, ואפשרו לעומר דמארי לבעוט מחוץ לרחבה בסיבוב מעל קנדיל, ופנימה. 0:1 מוזר למדי להפועל תל אביב.

דקה 15 - ירו בלו דרך על וואליד באדיר ללא כדור, אלי חכמון משום מה בחר שלא לשלוף אף כרטיס.

דקה 28 - החמצה גדולה לסכנין. הגבהה מאגף ימין עברה את כל ההגנה האדומה והגיעה עד שמעון הרוש שהצטרף מאחור, אך כשהוא חמישה מטרים מהשער הצליח לפספס את הכדור בסנטימטרים.

דקה 32 - סכנין ממשיכה להחמיץ. הפעם התקפה יפה הסתיימה בכדור רוחב טוב של הרוש אל המרכז, אך מחמוד עבאס בעט חלש ולא מדויק.

דקה 33 - הלחץ נמשך, ושוב זה הרוש שמחמיץ, הפעם לאחר שנותר לבד לגמרי על תיבת החמש, אך נגח חזק מעל השער. מדהים.

דקה 45 - אחמד קאסום ניסה להגביה, הכדור ספק נהדף בידו של וואליד באדיר בתוך הרחבה. חכמון בחר להתעלם.

שחקן הפועל תל אביב ניר נחום מול שחקן בני סכנין מקסים ז'וס. קובי אליהו
בכורה לא רעה באדום. ניר נחום/קובי אליהו

מחצית שניה

דקה 48 - אחמד קאסום קיבל כדור טוב בתוך הרחבה, עצר ובעט חזק מעל השער.

דקה 51 - גול! דמארי הכניס כדור עומק ממרכז המגרש לטל בן חיים, ששעט קדימה אל מול האין-הגנה של סכנין ומול קנדיל גלגל חלש, בין הרגליים ופנימה.

דקה 53 - שיתוף פעולה יפה בין בלו וקאסום הסתיים בבעיטה לא מספיק מדויקת של השני מתוך הרחבה.

דקה 80 - גול! טל בן חיים קיבל כדור עומק יפה מחנן ממן באגף השמאלי, חדר לרחבה, היתל בקלילות בעידן וייצמן האומלל ושלח פצצה לחיבורים של קנדיל. 0:3 להפועל תל אביב.

דקה 89 - מוחמד כליבאת תיקל בפראות את סלים טועמה והורחק בכרטיס אדום ישיר ומוצדק.

הרכב הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא, וואליד באדיר, סאבו פאביצ'ביץ', אלירן דנין, אריק דג'מבה דג'מבה, ניר נחום (עדן שרם, 84), חנן ממן, אלרואי כהן (סלים טועמה, 74), טל בן חיים, עומר דמארי.

הרכב בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, עידן ויצמן, עלא אבו סלאח, שמעון הרוש (באסם גנאים, 73), חאלד חלאיילה, אלכסנדר דוידוב, מקסים ז'וס (מוחמד כליבאת, 75), מחמוד עבאס (חאמד גנאים, 61), אחמד קאסום, ירו בלו.

טל בן חיים שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
ניצל את שתי ההזדמנויות שלו במחצית השניה. בן חיים/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully