וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בנין: "היום כולם מבינים מדוע התעקשתי על מוגרבי"

מאמן נתניה מרוצה מהשחקן שחזר ותרם את חלקו בניצחון על אשדוד. דוד רביבו: "ביקשתי לעזוב, בינתיים אני נשאר"

one

אחרי רצף תוצאות רעות, נראה כי מכבי נתניה עלתה על דרך המלך. הקבוצה השיגה הערב (שבת) ניצחון שני ברציפות, כשגברה 0:2 על מ.ס. אשדוד ותפסה מרחק ביטחון של חמש נקודות מהקו האדום. עלי חטיב (37) וקובי דג'אני (66) כבשו את השערים לנתניה, שקיבלה בזרועות פתוחות את פיראס מוגרבי שנכנס כמחליף לבכורה המחודשת והיה מעורב בשער השני. אשדוד, לעומת זאת, ממשיכה בצניחה החופשית וצריכה להביט בדאגה למה שקורה מתחתיה בטבלה.

טל בנין מאמן מכבי נתניה עם עלי חטיב. ברני ארדוב
קיבל תרומה משני שחקנים עליהם נלחם. טל בנין עם עלי חטיב/ברני ארדוב

"התחושה טובה, הרי סבלנו פה ביחד", סיכם טל בנין. "שבוע שני ברציפות שאנחנו מצליחים לנצח ואנחנו מאוד שמחים. בליגה הזו אף פעם אי אפשר לדעת איך המשחקים יסתיימו. היום כולם הבינו מדוע התעקשתי להחזיר את מוגרבי. אם יהיו עוד שחקנים שיוכלו לשדרג אותנו, נצרף אותם. אם לא, נעלה מהנוער".

פיראס מוגרבי עצמו הוסיף: "אני שמח לחזור, אבל לא ויתרתי על אירופה. אני אחזור לשם בעונה הבאה, אעשה הכנה עם הקבוצה ואני בטוח שהמצב יהיה יותר טוב. כרגע אני רוצה לעזור למכבי נתניה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
פיראס מוגרבי שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
לא ויתר על אירופה. פיראס מוגרבי/ברני ארדוב

יוסי מזרחי היה מאוכזב מאוד הפסד של אשדוד: "אנחנו נמצאים בתקופה לא טובה לחלוטין, הכל הולך נגדנו. אנחנו סופגים שערים ממצבים שבדרך כלל לא ספגנו מהם. צריך לדעת איך מוציאים את הקבוצה מזה, זה לא פשוט. צריך להתחיל לשחק כמו קבוצת תחתית, רק ניצחון יוציא אותנו מזה. רביבו? הוא היה חולה. לגבי מקרייב, ההחלטה היא מקצועית. רצינו יותר מהירות, שיחקנו לא רע במחצית הראשונה ואז ספגנו שער שסיבך אותנו".

דוד רביבו אישר את דבריו של מאמנו: "הייתי חולה, מקווה שבשבוע הבא אשחק. כולם יודעים שביקשתי מג'קי בן זקן לעזוב את הקבוצה, אבל הוא לא הסכים ובינתיים אני נשאר. כרגע זה לא הזמן לדבאנחנו לא משחקים טוב. כנראה שאנחנו פחות עובדים קשה עכשיו והמזל כבר לא איתנו. חשוב לחזור למסלול כמה שיותר מהר. המצב מאוד גרוע וצריך להסתכל לחלק התחתון של הטבלה.

יוסי מזרחי מאמן מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
מביט בדאגה אל התחתית. יוסי מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully