וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "בקיץ קרו דברים שאני לא רוצה לדבר עליהם"

מאמן ריאל מדריד ניסה להסביר את ה-0:0 העלוב מול אוסאסונה: "לא אשתמש בחיסורים כתירוץ. נהניתי מקסיאס"

ריאל מדריד ממשיכה לאבד גובה. האלופה סיימה אמש (שבת) בתיקו 0:0 מביש מול אוסאסונה האחרונה באחד המשחקים הכי חלשים שהציגה בשנים האחרונות. גם חסרונו של כריסטיאנו רונאלדו המושעה לא יכול להוות תירוץ ליכולת כל כך חלשה שהציגה ריאל במשחק הזה. גם השינוי שעשה מוריניו בהרכב כשהחליט לפתוח עם לוקה מודריץ' במקומו של מסוט אוזיל לא עזר והמחליף שלו, קאקה, הורחק בצהוב שני במחצית השנייה.

צ'אבי אלונסו שחקן ריאל מדריד מול אמיליאנו ארמנטרוס, שחקן אוסאסונה. רויטרס
יכולת עלובה בפמפלונה. צ'אבי אלונסו, מימין/רויטרס

"אני מעולם לא שמעתי בריאל דיבורים על שחקנים פצועים או מושעים כתירוץ", כך אמר מוריניו בסיום המשחק והתייחס בעיקר לחסרונו של רונאלדו. מוריניו החמיא לחלק מהשחקנים: "אהבתי את הגישה של הקבוצה. ראול אלביול ופאביו (קונטראו) ראויים למחמאות על היכולת שהציגו, אחרי תקופה ארוכה שבה הם לא שיחקו".

מוריניו התייחס גם לפער הגדל מברצלונה: "אפשר לתת הרבה הסברים מדוע מחר אנחנו יכולים להיות בפער של 18 נקודות מברצלונה. בתחילת העונה קרו דברים שאני לא רוצה לדבר עליהם. לאחר מכן, כשהפער גדל זה כבר הפך להיות קשה. בשלב זה אני לא רוצה לדבר מה קרה בתחילת העונה"

מוריניו התייחס גם ליכולת של איקר קסיאס, השוער והקפטן שלו שסופסל במשחקים הקודמים: "נהניתי מהמשחק של איקר מול סלטה ויגו בגביע. היום מול אוסאסונה לא הייתה לו הרבה עבודה כי ההגנה עשתה עבודה טובה"

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. רויטרס
"קרו פה הרבה דברים בתחילת העונה". מוריניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully