וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: אימורו לוקמן ביקש לעזוב

13.1.2013 / 8:00

קשר עכו ייפרד בשל סיבות אישיות. אבו ריא שכבש מול חיפה: "עכו לא מורגלת לקרבות תחתית. חיפה לא בליגה שלנו"

one

הפועל עכו השלימה אתמול (שבת) סיבוב שלם מבלי לנצח ורשמה משחק מספר 12 ברציפות מבלי שהיא חוגגת שלוש נקודות אחרי הפסד 3:1 למכבי חיפה. דווקא אחרי שער יתרון של מהראן אבו ריא מבישול של שגיב כהן (21), שני שחקנים שלא היו בעניינים בשבועות האחרונים, הצליחו הירוקים לחזור לעניינים במחצית השנייה עם צמד של חן עזרא (58, 83) ושער נוסף של ויאם עמאשה (73).

שלומי אזולאי שחקן מכבי חיפה לפני שגיב כהן שחקן הפועל עכו. אדריאן הרבשטיין
עוד הפסד לאוסף. שגיב כהן, מימין מול שלומי אזולאי/אדריאן הרבשטיין

בעקבות התוצאה הזו עכו שקועה כעת עמוק מתחת לקו האדום עם 14 נקודות, בדיוק כמו להפועל חיפה כאשר הפועל רמת גן שנמצאת מעליה מקדימה אותה בארבע נקודות. על אף המצב, אין שום תוכנית לסיים את תפקידו של שמעון הדרי, שהשיג שלוש נקודות מ-36 אפשריות במחזורים האחרונים. "הדרי ממשיך לקבל גיבוי", הבהיר גורם בעכו, כאשר בימים הקרובים ייבחנו מספר זרים בקבוצה כאפשרות לחיזוק בינואר.

מי שכבר בסוף השבוע שעבר ביקש לעזוב הוא הקשר האחורי אימורו לוקמן שפנה להדרי וביקש לסיים את דרכו בקבוצה בשל סיבות אישיות. עכו לא תעמוד בדרכו וכבר בשבוע הבא הוא צפוי לעזוב את הקבוצה. דימקאו פידליס, שהוחלף במהלך המחצית הראשונה בגלל מתיחה בשריר, יעבור היום (ראשון) בדיקה שתבהיר לכמה זמן הוא צפוי להיעדר. לוהאב כיאל עבר ניתוח וזמן ההיעדרות שלו מוערך בכחודש וחצי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
וויאם עמאשה נגד הפועל עכו ינואר 2013. מכבי חיפה
לא הצליח לעצור את עמאשה מישאלוב/מכבי חיפה

לאחר המשחק אמר כובש השער לעכו מהראן אבו ריא: "אני מאוכזב מאוד. הובלנו והיינו צריכים לשמור על השער. עשינו טעויות ודווקא אחרי שכבשנו וקיבלנו ביטחון, ספגנו שער משום מקום ואיבדנו את הביטחון. זה חבל כי היה לנו משחק לא רע. כנראה שמכבי חיפה לא בליגה שלנו, ואנחנו צריכים להסתכל על קבוצות כמו נתניה בשבוע הבא. אנחנו חייבים לנצח".

על הבעיות של עכו העונה, מוסיף המגן: "אנחנו מקבלים שערים ומתפרקים. התוצאות הרעות שהשגנו משפיעות כנראה על השחקנים. צריך גם לזכור שזו פעם ראשונה שעכו נמצאת במאבקי תחתית וכנראה לא רגילה לזה". על השער שכבש אמר אבו ריא: "בשבוע שעבר בישלתי והיום כבשתי אחרי ארבעה חודשים וחצי ללא משחק, אבל זה לא מנחם אותי כי זה לא מביא נקודות. במחצית השחקנים בירכו אותי, אבל אמרתי להם שאני רוצה לצאת מהמשחק הזה בשלום עם נקודות ולא מעניין אותי מי הבקיע את השער. מה זה שווה שהבקעתי ולא השגנו נקודות?".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully