וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רום דייסון: "זה מה שהייתי צריך לעשות כדי שננצח"

12.1.2013 / 22:54

שחקנה של חולון הסביר את המשחק הענק: "זה מה שהחברים ציפו ממני". ברקוביץ': "היתה תצוגה של דייסון ושל השופטים"

איזה משחק נהדר נרשם הערב (שבת) באשדוד, משם חזרה הפועל חולון עם ניצחון ענק, 103:107 על הקבוצה המקומית, לאחר הארכה. הרבה דרמה ולחימה ראינו הערב, אבל מעל הכל וקודם כל- ראינו תצוגת שיא של ג'רום דייסון, שחקנה של הפועל חולון, שסיים הופעה ענקית עם 40 נקודות, והוביל את קבוצתו של דן שמיר בחזרה מפיגור 20 הפרש אל הניצחון המתוק.

ג'רום דייסון שחקן הפועל חולון. מגד גוזני
עשה מה שהקבוצה היתה צריכה ממנו. דייסון/מגד גוזני

"לא שיחקנו הגנה במחצית הראשונה", אמר כוכב הערב, ג'רום דייסון. "נתנו להם יותר מדי נקודות, יותר מדי ריבאונדים, והמאמן דיבר איתנו על זה במחצית ואמר לנו שאסור לנו לאפשר את זה. עלינו למחצית השניה, שיחקנו הגנה עם אינטנסיביות וניצחנו". על 40 הנקודות שלו, אמר דייסון :"זה מה שהחברים שלי ציפו ממני, אני רק עושה מה שעוזר לקבוצה שלי וזה מה שהייתי צריך לעשות היום כדי שננצח. הקהל שלנו נהדר, הם הטובים ביותר שיש".

מאמן הפועל חולון, דן שמיר היה נרגש בסיום: "גם שנה שעברה היה כאן משחק גדול אז משהו פה מביא משחקים טובים וזה כיף. היה משחק אדיר. ניסינו לאלתר יותר מדי דברים במחצית הראשונה, ובחצי השני התחלנו לשמור. היתה פה תצוגת ענק של ג'רום דייסון שהחזיר אותנו למשחק". על הקהל הגדול של חולון שהגיע למשחק הערב אמר שמיר: "יש לנו קהל מדהים שעוזר לנו בתקופה קשה. קהלים לפעמים פונים נגד הקבוצה אבל שלנו הוא לא ככה. היו לנו שבעה הפסדים רצופים וזה עוזר לנו מאוד. אני לא צריך לדבר עליהם, הם מדברים בשם עצמם".

מנגד, באשדוד כעסו מאוד על השופטים, שלדעתם איבדו את המשחק בחלק השני של המשחק, ואיפשרו לחולון לחזור. "השופטים נתנו להם לפוצץ", אמר עופר ברקוביץ' בסיום. "היתה פה תצוגה של דייסון ושל השופטים. הם פשוט לא נתנו לנו להרים את הראש בחצי השני, וכל נגיעה קטנה נשרקה. כל הכבוד לחולון על זה שהם חזרו, אבל היתה פה שערורייה גדולה מבחינת השיפוט".

מאמן מכבי אשדוד עופר ברקוביץ'. אדריאן הרבשטיין
שערוריית שיפוט לטענתו. ברקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully