וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: בן בסט כבש בפנדל, 0:2 לברסט על אוויאן

החלוץ הישראלי ציין את שערו השמיני העונה, קבוצתו ניצחה בחוץ. ליון ראשונה אחרי 1:2 בטרואה, 2:2 בין נאנסי לליל

המעידה המפתיעה של פריס סן ז'רמן מול אז'קסיו עם חזרתה של הליגה הצרפתית מפגרת החורף, העניקה אפשרות לליון לכבוש את הפסגה מחדש בעזרת ניצחון על קבוצת התחתית של טרואה, והיא עשתה זאת עם 1:2 דחוק על טרואה בחוץ. בזכות הניצחון עלתה ליון למקום הראשון עם 41 נקודות, לעומת 39 של פ.ס.ז'. עדן בן בסט ממשיך בשלו, והוא חגג את שערו השמיני העונה ב-0:2 על אוויאן. נאנסי האחרונה חילצה 2:2 מול ליל, ניצחונות למונפלייה ובורדו.

שחקן ברסט, עדן בן בסט. FRED TANNEAU, GettyImages
הכפיל את כמות השערים מעונת הבכורה. עדן בן בסט/GettyImages, FRED TANNEAU

אוויאן - ברסט 2:0

לפני כחודש, השיגה ברסט ניצחון חוץ ראשון העונה כשחזרה עם 1:2 מסושו, הודות לשער ניצחון של עדן בן בסט. הסיפור חזר על עצמו גם הערב. החלוץ הישראלי כבש בפנדל את שערו השמיני העונה בליג 1 והעלה את מאזנו לשמונה שערים - כמות כפולה מעונת הבכורה. בן בסט פתח בחוד יחד עם צ'רליסון בנסחופ, ובדקה ה-15 חדר לרחבה והוכשל על ידי ברטרן לאקה. השוער המקומי ראה את הכרטיס האדום, וסטפן אנדרסן שנכנס במקומו אל בין הקורות היה השוער השלישי העונה שנכנע לפנדל של בן בסט. ברסט השלימה את הבריחה מהתחתית בתוספת הזמן, כשברונו גרוז'י סגר עניין. בן בסט הוחלף בדקה ה-82.

מקסים גונאלון שחקן ליון. רויטרס
ליון התאוששה מההדחה בגביע. מקסים גונאלון/רויטרס

טרואה - ליון 2:1

מחזיקת הגביע היוצאת התאוששה מההדחה המבישה מול אפינל מהליגה השלישית, ושבה אל ראשות הטבלה בזכות ניצחון שני העונה במפגשים מול טרואה. ליסנדרו לופס ובפטימבי גומיס פתחו יחד בהתקפה של ליון, אבל את השער בדקה ה-11 כבש הקפטן מקסים גונאלון, שהמשיך בנגיחה פנימה את כדור הקרן של סטיד מלבראנק. הכישרון הצעיר קורנטאן ז'אן רשם החמצה מסמרת שיער משלושה מטרים מול שער חשוף בצד השני, אבל טרואה השוותה עם שער גדול של בנג'מין ניבה הוותיק, שהפציץ מהאוויר למשקוף פנימה בדקה ה-38. טרואה כמעט השלימה מהפך, אבל ליון ידעה לעקוץ מנגד עם עוד כדור קרן, בסיומו סמואל אוטיטי כבש מקרוב בדקה ה-75 וחגג שער ראשון בליג 1, דווקא כאשר פתח בתור ברירת מחדל כמגן שמאלי.

ליל - נאנסי 2:2

נועלת הטבלה נפרדה מז'אן פרננדז והציגה על הקווים את מאמן הנוער פטריק גבריאל, שסחט נקודה מליל החזקה. הקבוצה של רודי גרסיה נהנתה משער מהיר של נולן רו כבר אחרי 21 שניות (הכי מהיר העונה בליגה הצרפתית), ולמרות שער שוויון של רומן גראנז' בדקה ה-21 חזרה להוליך משער שביעי העונה של דימיטרי פאייה. אלא ששינוי האווירה הועיל לנאנסי, ותומא אייאס שחזר מקבוצת המילואים, קבע שוויון בדקה ה-81. הקפטן אנדרה לואיז נפרד בדמעות, כשהוא חוזר לברזיל אחרי שמונה שנים בנאנסי.

משחקים נוספים:

ראן - בורדו 2:0
לבורדו: יוהאן גופראן (57), הנרי סבה (66)

מונפלייה - לוריין 0:2
למונפלייה: גאטן שרבונייה (79 ו-90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully