וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני כהן: "אעשה הכל לענות על הצרכים של הפועל ירושלים"

12.1.2013 / 16:20

המנכ"ל שהחליף בתפקיד את אמיר הוכפלד מדבר: "לא ידעתי על המינוי עד יום חמישי, להגיד שהופתעתי תהיה היתממות"

המהומה סביב עזיבתו של אמיר הוכפלד את הפועל ירושלים טרם שככה. מי שמונה כבר שלשום לתפקיד במקום המנכ"ל העוזב הוא דני כהן, ששימש עד כה כחבר דירקטוריון ובוועד המנהל של העמותה. בשיחה עם וואלה! ספורט סיפר כהן על השתלשלות האירועים הדרמטיים של הימים האחרונים: "אמיר הוכפלד הגיע לישיבה והודיע שהוא מתפטר. חברי הדירקטוריון פנו אלי ושאלו אותי אם אני מוכן להתמנות כמנכ"ל, השבתי שבשלב זה אני מוכן. לא ידעתי על המינוי שלי עד לישיבה ביום חמישי, אך להגיד שהופתעתי תהיה סוג של היתממות. החליטו לא לקחת מישהו מבחוץ, אלא מישהו שמכיר את הקבוצה".

דני כהן מנהל הפועל ירושלים. ברני ארדוב
"החליטו לא לקחת מישהו מבחוץ, אלא מישהו שמכיר את הקבוצה". דני כהן/ברני ארדוב

גורמים בהפועל ירושלים הצביעו על "פעולות ניהוליות בלתי תקינות לכאורה של הוכפלד שנעשו מאחורי גבו של הדירקטוריון ובניגוד למגבלות תקציביות שאושרו בדירקטוריון. פעולות עליהן לא היה ניתן לעבור על סדר היום".

תגובתך?

"אני לא מכיר גורמים בהפועל, אני יודע שאמיר הוכפלד הופיע והודיע שהוא מחליט להתפטר. האם היתה חוסר שביעות רצון מהתפקוד שלו? אני לא חושב שכרגע זה רלוונטי". את האג'נדה שכהן רוצה לקדם תיאר המנכ"ל הטרי כך: "הפועל ירושלים חשובה לי ואני אעשה ככל יכולתי בכדי לנסות לענות על הצרכים שלה".

כהן אף התייחס למצבו של אורי קוקיה, שיצטרך לעבור ניתוח שישבית אותו לכמה חודשים: "ההחלמה שלו היא יותר איטית. אנו ניתן לזה עוד שבועיים שלושה בכדי שינסה לחזור לשחק, אם לא, נראה. לא היייתי מכריז עדיין שהוא סיים את העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully