וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר הוכפלד התפטר כדי למנוע פרסום מעשיו

11.1.2013 / 14:01

דירקטוריון הפועל ירושלים עודכן בפעולות ניהוליות בלתי תקינות לכאורה שנעשו מאחורי גבו. הוכפלד הודה בממצאים במלואם

הרוחות סוערות סביב הפועל ירושלים בעקבות ההתפטרות של אמיר הוכפלד מהפועל ירושלים, שפורסמה אתמול (חמישי) לראשונה בוואלה! ספורט. מבדיקה שנערכה בקרב גורמים בכירים שהובילו להתפטרותו של הוכפלד עולות הנסיבות שהובילו להתפטרותו. בפני הוכפלד הוצבה האפשרות להקדים ולהגיש את התפטרותו, שכן אחרת הוא היה מפוטר עוד בישיבת הדירקטוריון שהתקיימה אתמול בערב.

עורך דין יעקב לירז בא כוחו של רענן כץ בהנהלת מכבי תל אביב. ברני ארדוב
בשבועות האחרונים הגיעו לדירקטוריון הקבוצה דיווחים על פעולות ניהוליות בלתי תקינות לכאורה של הוכפלד שנעשו מאחורי גבו של הדירקטוריון ובניגוד למגבלות תקציביות שאושרו בדירקטוריון. יעקב לירז/ברני ארדוב

הוכפלד בחר באופציה של ההתפטרות על מנת למנוע פרסום נסיבות מביכות שהביאו לצעד שננקט כלפיו. בשבועות האחרונים הגיעו לדירקטוריון הקבוצה דיווחים על פעולות ניהוליות בלתי תקינות לכאורה של הוכפלד שנעשו מאחורי גבו של הדירקטוריון ובניגוד למגבלות תקציביות שאושרו בדירקטוריון. עם זאת, יש להבהיר כי נגד הוכפלד לא היו חשדות כנגד טובות הנאה של המנכ"ל היוצא בצעדים אלו, אבל מדובר בחריגה מהותית מהנחיות הדירקטוריון. נציגות האוהדים בדירקטוריון הקבוצה הוזמנה לקחת חלק בישיבות הדירקטוריון, נטלה חלק באופן פעיל ואף תמכה בצעדים האמורים.

בחירתו של דני כהן לתפקיד מנכ"ל הקבוצה נעשתה פה אחד בתמיכת נציגי העמותה של הפועל ירושלים ונציגי הבעלים מתוך רצון שהחילופים יעברו ללא זעזועים בקבוצה כלל. עוד נודע כי בפני הדירקטוריון הוגש דו"ח ביקורת שהוכן על ידי אנשי הכספים של הקבוצה והיווה את הסיבה לישיבת הדירקטוריון שהתקיימה אתמול. הפרטים הגיעו לאנשי הדירקטוריון לפני הישיבה אתמול ומעיון בפרטים עולה כי הוכפלד לא סתר את הממצאים ואף הודה בהם במלואם.

הוכפלד קבל על כך שלא היו בידיו את מלוא הסמכויות, אולם חברי הדירקטוריון דחו את הטענה הזאת על הסף שכן מדובר היה בחריגה בסמכות שאין עליה מחלוקות ולא בדיון על סמכויות המנכ"ל. במהלך אותה הישיבה התנצל הוכפלד על הפעולות שביצע ללא שהייתה לו סמכות, אולם קברניטי הפועל ירושלים החליטו שלא לעבור על כך לסדר היום ומשהוכפלד הבין שאין לו ברירה אלא להתפטר או להיות מפוטר, הוא בחר באפשרות הראשונה.

תגובתו של הוכפלד תובא לכשתתקבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully