וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה במדריד חוקרת: האם ז'וזה מוריניו בעט באוהד?

על פי דיווחים, תלונה באשמת תקיפה הוגשה כנגד מאמן ריאל מדריד, שלכאורה היכה אוהד שביקש להצטלם איתו ביום חמישי

בתקשורת הספרדית טוענים היום (שבת) כי זו'זה מוריניו נמצא תחת חקירה משטרתית, בחשד שמא בעט באוהד ביום חמישי האחרון. על פי הדיווח, מאמן ריאל מדריד יצא למסע קניות עם משפחתו ביום חמישי בערב אך נתקל באוהד שביקש להצטלמו מספר פעמים. מוריניו סירב, החל להתעצבן ולכאורה בעט בישבנו של האוהד. אם זה לא מספיק, הרי שאחד ממאבטחיו של הפורטוגלי הטיח את הטלפון הסלולרי של האוהד המדובר על הרצפה כשזה ניסה פעם נוספת לצלם את המאמן.

מאמן ריאל מדריד, ז'וזה מוריניו. GettyImages
ימים לא פשוטים עוברים עליו. מוריניו/GettyImages

בספרד מעריכים כי האוהד הגיש תלונה למאבטחי הקניון, שהעבירו את דבריו הלאה, למשטרה המקומית. דובר של המשמר האזרחי במדריד אמר: "אני יכול לאשר שהעובדים שלנו קיבלו תלונה רשמית מאדם שטעם כי הותקף על ידי ז'וזה מוריניו. אנחנו חוקרים את המקרה, ובשלב זה עדיין לא יכולים לאשר האם יש אמת בטענה".

בכך סוגר "המיוחד" עוד שבוע לא פשוט בתפקיד, כאשר ביום רביעי שוב ספג שריקות בוז מאוהדי ריאל מדריד לאחר הניצחון 0:4 על סלטה ויגו בגביע. כריסטיאנו רונאלדו, שכבש שלושער באותו משחק, התגייס ועמד מאחורי מאמנו ואמר: "אני חייב לעצור ולבקש מהקהל להפסיק לשרוק בוז למוריניו. הקהל לא צריך להסתכל לאחור ועל מה שהיה כי מוריניו הולך להישאר ויש לנו עוד הרבה תארים לזכות בהם העונה כמו הגביע וליגת האלופות. מוריניו עושה את כל שביכולתו כדי להצליח בריאל והוא מקצוען גדול. השריקות לעברו לא עוזרות בשום דבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully