וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד: "למה שלא אחגוג שער עם היד באולד טראפורד"?

קפטן ליברפול לקח צד בדיון הספורטיביות לפני יונייטד (א', 15:30, ס' 2). מנצ'סטר סיטי תתארח אצל ארסנל (18:00, ס' 2)

שני המשחקים המרכזיים של המחזור ה-22 בפרמיירליג ייערכו רק מחר (ראשון), כשמנצ'סטר יונייטד וליברפול יחדשו את היריבות ביניהן באולד טראפורד, ומנצ'סטר סיטי, שמפגרת בשבע נקודות אחרי יריבתה העירונית שמוליכה את הטבלה, תצא ללונדון למפגש מול ארסנל המידרדרת.

אלכס פרגוסון מנג'ר מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מה סוארס מכין לו? פרגוסון/GettyImages

מנצ'סטר יונייטד - ליברפול (15:30, ספורט 2)

אחרי שניצלו מהדחת מהגביע האנגלי, חוזרים השדים האדומים לליגה אותה הם מובילים בבטחה, והמטרה הפעם היא לרשום ניצחון שלישי ברציפות על יריבתם השנואה ביותר. ווין רוני ופיל ג'ונס הפצועים עדיין מחוץ לסגל של אלכס פרגוסון, שניצל את ההזדמנות כדי לעקוץ את לואיס סוארס, שיגיע לאולד טראפורד לראשונה מאז שסירב ללחוץ את ידו של פטריס אברה בפברואר.

"הבחור הזה פשוט צובר שערוריות", אמר פרגוסון על החלוץ האורגוואי, שהסקנדל התורן שלו השבוע כלל שער ניצחון בידו מול מנספילד בגביע. "אני לא יודע אם הוא נהנה מזה או לא, אבל בתוך מאמן אתה תמיד צריך לתמוך בשחקן שלך, וזה לא מפתיע שברנדן רוג'רס התייצב לצידו. גם אני עשיתי את זה בעבר. אני רק מקווה שלא נסבול מעוד החלטה שתלך בכיוון שלו ביום ראשון".

גם סטיבן ג'רארד התייצב לצידו של סוארס המושמץ, ואף הגדיל לעשות כשהצהיר שיחגוג אם יכבוש מחר שער בעזרת היד שלא ייפסל: "אני לא אשקר ואומר שאלך להודות בפני השופט. מה ווין רוני היה עושה? לא ראיתי את אלכס פרגוסון או רוי קארול מתוודים על כך שלנו הגיע שער מולם לפני כמה שנים כשהכדור עבר בבירור את הקו. זה כדורגל, ודברים כאלה קורים".

ארסן ונגר מנג'ר ארסנל. רויטרס
עקיצה גדולה לעבר סיטי. ונגר/רויטרס

ארסנל - מנצ'סטר סיטי (18:00, ספורט 2)

תשעה חודשים אחרי ששער דרמטי של מיקל ארטטה נתן לארסנל 0:1 על מנצ'סטר סיטי והרחיק אותה לפער של שמונה נקודות ממנצ'סטר יונייטד, כשבקופה נותרו אז רק 18 נקודות ואיש לא חשב שהסיטיזנס יוכלו להשלים את הקאמבק הנפלא שלהם בדרך לאליפות, האלופה חוזרת לאיצטדיון האמירויות, כשמצבה בטבלה דומה, והיא עדיין מחפשת ניצחון חוץ בליגה על ארסנל לראשונה מאז 1975.

הפעם סמיר נאסרי המושעה לא יזכה לפגוש את אוהדי התותחנים, וברשימת הנעדרים של רוברטו מאנצ'יני נמצא פרט ליאיא טורה וקולו טורה שנסעו לאליפות אפריקה גם סרחיו אגוארו. ארסן ונגר התייחס לקראת המשחק למרדף הכושל של סיטי אחרי רובין ואן פרסי הקיץ: "אם הוא היה מגיע לסיטי, הוא היה רק עוד חלוץ מתוך אוסף של שחקנים ברמה בינלאומית גבוהה, אבל כשמכרנו אותו למנצ'סטר יונייטד ידענו שהתוצאה תהיה לראות אותו מעלינו בטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully