וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני חימקי מאיימים להחרים את המשחק מול מכבי ת"א

הקבוצה הרוסית בצרות כלכליות, השחקנים לא קיבלו משכורת 3 חודשים ומסרו: "אם הכסף לא יגיע עד יום שלישי, לא נופיע"

בעוד שבוע בדיוק, בערב יום שישי הבא, מכבי תל אביב תתארח למשחק לא פשוט במסגרת המחזור הרביעי של היורוליג ברוסיה, אצל חימקי מוסקבה. או שלא?

כלי התקשורת באירופה מדווחים הערב (שישי) כי שחקני הקבוצה מבירת רוסיה צפויים לשבות החל מיום שלישי הקרוב, כמחאה על מצבה הכלכלי של הקבוצה ואי קבלת משוכורת מזה שלושה חודשים. הדבר מעמיד באופן מיידי בספק את קיום המשחק מול הצהובים של דיוויד בלאט.

ויקטור סאדה, שחקן ברצלונה מול זוראן פלאניניץ', שחקן חימקי מוסקבה. GettyImages
קיום המשחק בסכנה? זוראן פלאניניץ'/GettyImages

בקיץ האחרון התחלפה הנהלת חימקי, אולם המאמן רימאס קורטינאיטיס, שהוביל את הקבוצה לזכייה ביורוקאפ, נותר בתפקידו והתוצאות היו חיוביות גם העונה. את השלב הראשון של סיימה הקבוצה במקום השני בבית א', עם שישה ניצחונות מול ארבעה הפסדים, כשהיא בין היתר מנצחת את ריאל מדריד ופעמיים את פנאתינייקוס. בטופ 16, הרוסים פתחו עם ניצחון חוץ על בשיקטאש וניצחון בית ענק על ברצלונה. הערב הם משחקים באיטליה מול סיינה.

כאמור, השחקנים הציבו את ה-15 לחודש כדד ליין עבור ההנהלה לתשלום משכורותיהם ושחקן בקבוצה אמר: "במשך שלושה חודשים לא קיבלנו את מה שמגיע לנו. חודש אחד לא קיבלנו כלום וחודש אחד רק חלק מהמשכורת. המצב הזה לא יכול להימשך". השחקנים הבהירו שאם לא יקבלו את כספם עד יום שלישי בבוקר, הם לא יופיעו לאימונים או למשחקים.

שחקן בכיר בקבוצה, שנותר בעילום שם, הוסיף: "הם תמיד אמרו שיהיה בסדר ושהכסף יגיע, אבל זה מספיק. אם לא נקבל את מה שמגיע לנו, לא נופיע עד שכל הכסף ייכנס לחשבונות הבנק שלנו".

ההנהלה מסרה שהיא מנסה למצוא פיתרונות עד לדד ליין, במטרה למנוע את השביתה, אולם נראה כי המצב הכלכלי בקבוצה קשה בצורה יוצאת דופן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully