וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ים באס: "אנחנו לא מתכוונים לפוצץ את כל העסק"

סגן נשיא הלייקרס שומר על אופטימיות: "חפרנו בור רציני, אבל אם נשמור על האגרסיביות, נוכל להגיע לפלייאוף עם מומנטום"

20 הפסדים, כולל בכל חמשת המשחקים האחרונים ו-15 ניצחונות בלבד. זה המאזן המזעזע של לוס אנג'לס לייקרס העונה. הקבוצה הבכירה של עיר המלאכים, שצירפה בפגרה החולפת לקובי בריאנט ופאו גאסול את דוויט הווארד וסטיב נאש במטרה אחת ויחידה, לזכות באליפות, פשוט לא מצליחה לתפקד והפלייאוף מתחיל לברוח.

נראה שבכל יום מחליט מישהו שקשור למועדון לדבר על הלייקרס, אבל כאשר סגן הנשיא ג'ים באס עושה זאת, כדאי לשים יותר לב לדברים: "איך אפשר לא להאמין בקבוצה הזו?", תהה באס, "אנחנו עדיין מאוד אוהבים את הקבוצה שבנינו. היא בנויה כדי לנצח. זו קבוצה מאוד, מאוד סולידית. עוד לא ראינו אותם זוכים לזמן משחק משותף ואנחנו לא מתכוונים למצוא איזה פיתרון זמני או לפוצץ את כל העסק. למה לעשות את זה למשהו שיש לו עתיד?".

מאמן לוס אנג'לס לייקרס מייק בראון לצד הבעלים ג'רי באס ובנו, ג'ים באס. GettyImages
לא מוותרים. ג'ים באס/GettyImages

למרות האופטימיות, באס יודע: "לא קל להגיד את הדברים האלה, כי חפרנו לעצמנו בור רציני. יחד עם זאת, אני מרגיש שאם נוכל להתחבר, נצליח לנצח 7-8 משחקים ברצף ולצאת מהבור. אם נשחק עם אותן אנרגיות כמו בשני המשחקים האחרונים, אני חושב שנכנס לפלייאוף, ועם מומנטום".

הלייקרס יארחו אור ליום שבת (5:30, ESPN) את אוקלהומה סיטי, אלופת המערב, למשחק סופר מסקרן. בהמשך השבוע יגיעו לסטייפלס סנטר גם עומרי כספי וקליבלנד, מילווקי ולקינוח, האלופה מיאמי.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ים באס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully