וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון - בני יהודה: מנחם קורצקי לא יגיע למשחק

מאמן המארחת לא אהב את החזרתם של בן שבת ולייבוביץ' ובחר שלא להופיע. בני טבק יעמוד על הקווים (18:00, אין שידור)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* אחרי שהפועל תל אביב ניצחה את רמת השרון בשבוע שעבר, נותרו רק שתי קבוצות שמעולם לא ניצחו את הקבוצה ממורשה – הפועל רמת גן ובני יהודה. הזהובים השיגו מול רמת השרון שתי תוצאות תיקו והפסד אחד.

* במשחק היחיד שרמת השרון אירחה, בעונה שעברה (בוינטר), היא ניצחה 1-2.

* בני יהודה לא הפסידה ב-4 המשחקים בהם גיא ברגר שפט אותה בליגת העל. הזהובים ניצחו 3 מתוכם וסיימו אחד בתיקו. במשחק החוץ היחיד בו ברגר שפט את בני יהודה היא ניצחה (0-1 בקרית שמונה בעונה שעברה).

* ברגר שפט גם את רמת השרון 4 פעמים בדיוק והמאזן שלה אצלו הפוך משל בני יהודה: תיקו ושלושה הפסדים. להשלמת הסימטריה: משחק החוץ היחיד בו ברגר שפט את בני יהודה נגמר בהפסד (4-0 בקרית שמונה בעונה שעברה).

* בני טבק עמד על הקווים פעם אחת בחייו במשחק בית של קבוצתו נגד בני יהודה: זה קרה במחזור הראשון של עונת 97/98: טבק והפועל באר שבע ניצחו 0-2 משערים של אורן סגרון ואחד בשם יוסי בניון (שער בכורה בליגה).

לאתר דריבליסט

אדריאן פרננדס שחקן עירוני רמת השרון מול עוז ראלי בני יהודה. ברני ארדוב
עוז ראלי ואדריאן פרננדס במפגש הראשון העונה/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

עירוני רמת השרון:

חוסר שקט בקבוצה לאחר שביום חמישי זרק עוזר המאמן מנחם קורצקי את עשהאל בן שבת ורועי לייבוביץ' מהאימון ורצה להשעות אותם מהמשחק נגד הזהובים. לאחר ההשעייה הורו במועדון לשניים להגיע לשיחה ולאחר מכן להתאמן כרגיל. קורצקי לא אהב את הדברים והבהיר זאת להנהלה בשיחה קשה ובעקבות זאת הוא לא הגיע לאימון המסכם של הקבוצה, ואף בחר שלא להגיע למשחק מול בני יהודה. ראשי המועדון לא יצרו איתו קשר באופן ישיר, וינסו להרגיע את הרוחות בתחילת השבוע הבא.

קורצקי כעס מאוד בעקבות העובדה כי שלושת הזרים שצורפו השבוע, מרקו אנג'לקוביץ', הוגו מרטינס ואודו פורצ'ן, לא עוברים בבקרה ולא ישחקו היום, יחד עם העובדה שקאדו הברזילאי שוחרר על מנת לפנות מקום לפורצ'ן. בנוסף למצבת הפצועים של המועדון יהיה לקבוצה סגל קצר מאוד, מה שהביא אותו עצבני מאוד לאימון שלשום ולאחר מכן גרם לו לזרוק את בן שבת ולייבוביץ'. בני טבק, שנמצא יחד עם קורצקי בצוות האימון, לא אהב את המהלך שבו גם לא שותף, והביע תרעומת בפני ההנהלה על כך. אף על פי כן, טבק יהיה זה שינהל את המשחק היום.

טבק ניסה להרגיע את השחקנים ואמר להם: "בואו נשים את כל האירוע הזה בצד, כולנו מאמינים שזה יסתדר והכל יחזור לתפקוד שיגרתי". אסי בלדוט ימשיך להיעדר עקב הפציעה בכף הרגל, כמו גם גל ניר עקב הפגיעה בצלעות. תום מנשרוב, לירן קצב ואפרים טאקה ימשיכו לקבל קרדיט.

בני יהודה:

הקבוצה תנסה לשוב למסלול הניצחונות, אחרי ההפסד לסוגרת הטבלה הפועל חיפה, במחזור שעבר. זה בהחלט לא יהיה פשוט כשהזהובים יגיעו למגרש צר המידות ברמת השרון. הבלם סארי פלאח שסוחב פציעה בשריר הירך האחורי, לא נטל חלק באימון המסכם הבוקר והוא בספק גדול למשחק. לפחות על פי שני האימונים האחרונים צפוי המאמן דרור קשטן לפתוח בהרכב זהה לשבוע שעבר. אביב חדד יתופקד לצדו של גל כהן במרכז ההגנה, כאשר סתיו פיניש יפתח יחד עם קסטוטיס איבשקביצ'יוס בקישור האחורי. עוז ראלי, פדרו גלבאן וננאד מרינקוביץ' ישלימו את חוליית הקישור.

החלוץ ההונגרי אדם הרפקה יפתח לבדו בחוד. בצוות המקצועי ינסו לצרף בשבועות הקרובים קשר וחלוץ, כאשר השם היחיד שנמצא בשלב זה על הפרק הוא אלון תורג'מן, שעדיין לא שוחרר ממכבי חיפה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
מנחם קורצקי מאמן עירוני רמת השרון. מגד גוזני
בני טבק יעמוד במקומו על הקווים. מנחם קורצקי/מגד גוזני

יעמדו למבחן

עירוני רמת השרון: לירן קצב

השם של לירן קצב עלה לכותרות יותר בהקשר של אביו והעימות בין מאיר יצחקי ליצחק רוכברגר. בינתיים המגן לוקח את ההזדמנות שניתנה לו ועושה עבודה שקטה וטובה על הקו אך הוא עדיין במבחן ומשחק אחד לא טוב שלו יחזיר את קובי מוסא להרכב.

בני יהודה: ננאד מרינקוביץ'

הקשר הסרבי עושה הכל נכון עד השער אבל סובל מסיומת לקויה ומתקשה לכבוש. במשחקים האחרונים מתופקד מרינקוביץ' באגף ומשם קל לו יותר לבוא לידי ביטוי. אם הסרבי יצליח גם לכבוש, הוא יפתור לקשטן חלק מכאב הראש שיש למאמן בחלק הקדמי.

אדם הרפקה שחקן בני יהודה (מימין) חוגג עם עוז ראלי. ברני ארדוב
לבד בחוד. אדם הרפקה/ברני ארדוב

הרכבים משוערים

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', לירן קצב, יניב לביא, סביטי ליפניה, עמיר נוסבאום, עשהאל בן שבת, תום מנשרוב, משה אבוטבול, אדריאן פרננדס, אפרים טאקה, רן יצחק.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, אביב חדד, כפיר אדרי, סתיו פיניש, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, עוז ראלי, פדרו גלבאן, ננאד מרינקוביץ', אדם הרפקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully