וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק קורנפיין: "אנחנו מאוד רוצים את אלון תורג'מן"

11.1.2013 / 16:41

יו"ר בית"ר ירושלים אישר את ההתעניינות בחלוץ, וסייג: "מרכזים את המאמצים בהבאת שחקן זר". האימון הוזז לראשון לציון

אחרי שחזרה אתמול (חמישי) מצ'צ'ניה הקפואה, צריכה בית"ר ירושלים להתמודד עם השלג בבירה. לאחר שאתמול המאמן אלי כהן לא יכול היה לקיים אימון, הוא קיווה כי היום בית וגן יעמוד לרשותו והכין את השחקנים לאימון בשעה 10 בבוקר. לאחר שהתברר כי בעקבות השלג מתחם האימונים עדיין לא כשיר לאימון, נאלצים השחקנים לנדוד לאימון צהריים בראשון לציון לקראת המשחק נגד הפועל רמת גן ביום ראשון הקרוב בטדי.

אלי כהן צפוי להתחיל ולתרגל הרכב לקראת המשחק, כאשר ההתלבטות צפויה להיות בין סטיבן כהן לדומיניק גלאבינה בקישור. במקרה וכהן יפתח, יוסט אופיר קריאף לעמדה קדמית יותר. מעבר לכך לא צפוי המאמן לערוך שינויים. ערן לוי צפוי לפתוח בחוד ההתקפה כשמאחוריו אבי ריקן וחן עזריאל. המאמן אלי כהן מודע לכך שלמתן בראשי ודינו שקבורץ ארבעה כרטיסים צהובים והוא מתכוון להתחיל ולהריץ בתקופה הקרובה את טל כחילה כבלם השלישי. כחילה מפגין יכולת גבוהה באימונים ובשל כך ויתר המאמן על האופציה להתחזק בבלם.

אלי כהן מאמן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
ממתינים עדיין לאלון תורג'מן. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

בנוגע לחלוץ, במועדון עדיין מאמינים כי בתחילת השבוע הבא תתקבל ממכבי חיפה תשובה חיובית בנוגע לאלון תורג'מן. מעבר לכך, כהן צופה בדיסקים של מספר חלוצים ובימים הקרובים יחליט על השחקן אותו הוא רוצה ולאחר מכן יבדוק עלויות וישוחח עם איציק קורנפיין כיצד ניתן לעמוד בהם. בשלב זה נאמר למאמן כי יש לו תקציב של כ-300 אלף שקל לחלוץ, אך במידה ויהיה שחקן בעל רקורד מוכח ייתכן ובמועדון יסכימו להוציא סכום כסף גבוה יותר.

לפני המשחק ביום ראשון תערוך בית"ר ירושלים טקס לזכרו של אוהד הקבוצה מאיר חיים ז"ל, שנרצח בפיגוע לפני כעשר שנים. בית"ר והמשפחה יחד עם יו"ר הפועל רמת גן ניר כץ הגישו פנייה להתאחדות לכדורגל ושלשום קיבלו את האישור לערוך את הטקס לפני המשחק. בבית"ר מצפים לכ-7,000 צופים ביום ראשון.

אלון תורג'מן שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
חיפה תשחרר אותו? אלון תורג'מן/אדריאן הרבשטיין

איציק קורנפיין התראיין ל"רדיו ירושלים", נשאל לגבי ארקדי גאידמק, ואמר: "כשהנושא של טביב היה על הפרק זה היה אמיתי. עורך הדין של ארקדי, שהוא בעל יפוי הכח, היה עם רצון גדול להעביר את בית"ר ירושלים, אבל אנחנו צריכים להתקדם ולא יכולים להישאר מאחור, וברגע שהמשא ומתן לא צלח אני חושב שבסופו של דבר עם החיבור המחודש של גאידמק עם הקבוצה עושה רק טוב ונותן תקווה שאולי הוא כן יסייע בעתיד".

לגבי הרכש אמר יושב ראש המועדון: "יש לנו סכום של 300 אלף שקל לארבעה חודשים, זה 15 אלף דולר נטו לחודש עבור השחקן שיגיע עבור ארבעת החודשים שנותרו וזה סכום יפה מאוד. זאת משכורת חודשית שאנחנו לא משלמים לאף אחד וזה תקציב יפה מאוד. אנחנו מאוד רוצים את אלון תורג'מן ואם היה אפשר היינו מביאים אותו יחד עם חלוץ זר. אם חיפה תצליח להביא חלוץ היא תשחרר אותו ואם לא היא לא תשחרר. אנחנו לא מרכזים את כל המאמצים בתורג'מן כי הוא לא משוחרר כרגע, אלא בשחקן זר. אם תורג'מן יבוא בנוסף לשחקן זר אנחנו נשמח".

איציק קורנפיין יו"ר בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
"החיבור המחודש של גאידמק עם הקבוצה עושה רק טוב ונותן תקווה שאולי הוא כן יסייע בעתיד". איציק קורנפיין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully