וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רואורה: "וייה הראה לנו את מה שכולנו יודעים"

עוזר מאמן ברצלונה רואורה החמיא לחלוץ שכבש צמד בדרך לרבע הגמר. על הניצחון אמר: "הגישה של השחקנים ראויה לציון"

בהילוך ראשון ברצלונה חגגה אתמול (חמישי) העפלה לרבע גמר גביע המלך. קורדובה לא היוותה יריבה ראויה בקאמפ נואו והובסה 5:0 גם ללא ליאונל מסי וכשהמאמן טיטו וילאנובה נעדר והותיר את הבמה לג'ורדי רואורה עוזרו בדרך ל-0:7 בסיכום שני המשחקים. בשלב הבא, שיחל בשבוע הבא, הקטאלנים יפגשו את מלאגה.

"אני מרוצה מאוד מהגישה והאמביציה שהפגינו כל השחקנים", אמר רוארה בסיום המשחק. "זה משחק שנכנסנו אליו עם גישה יותר שמרנית כתוצאה מהתוצאה במשחק הראשון. ההתלהבות לתת הצגה ניכרה אצל כל שחקן. אני מוריד את הכובע בפני השחקנים. הם היו מצוינים במחצית הראשונה ושיחקנו באינטנסיביות וברמה גבוהה. הגישה שלהם ראויה לציון וצריך להכיר בכך".

דויד וייה שחקן ברצלונה. AP
הזכיר לכולם מה הוא שווה. דויד וייה/AP

טיאגו (17), דויד וייה (22, 26) ואלכסיס סאנצ'ס (55, 85) סידרו את הניצחון הגדול. "השערים של וייה היו נהדרים", הוסיף רוארה. "הוא שחקן נהדר והיה לו משחק טוב. זה הראה לנו את מה שכולנו יודעים שהוא שחקן חשוב עבורנו. הוא כובש אמיתי ולאט לאט הוא יחזור לרמה המצוינת שלו ויהפוך לעוד יותר חשוב עבורנו. גם אלכסיס עוזר לנו מאוד, זה ראוי להערצה עד כמה הוא עובד קשה. זה דבר טוב שהוא כובש. היו לו כמה משחקים שהוא ניסה לכבוש, והיום הוא שם את זה מאחוריו".

על העובדה שמסי לא שיחק אמר עוזר המאמן: "התוכנית הייתה שמסי ישחק כמה דקות, אבל סרג'י רוברטו נפצע ועשינו חילוף נוסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully