וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: גם אליצור רמלה לא עצרה את מכבי אשדוד

האלופה נותרה מושלמת בזכות ניצחון חוץ 61:66 על השנייה אליצור רמלה. ראשון לציון הפתיעה עם 77:81 ברמת השרון

משחק עונה? מכבי אשדוד לא מתרגשת. הדאבליסטית של ליגת העל לנשים יצאה למשחק חוץ מול אליצור רמלה, המדורגת שנייה בטבלה, וניצחה אותה 61:66 כדי לשמור על מאזן מושלם ב-12 מחזורים. הפועל ראשון לציון הדהימה את רמת השרון המאכזבת 77:81, כשאליצור חולון ניצחה 75:76 את מכבי רמת חן ואילו הפועל פתח תקוה חזרה עם 82:97 מנתניה.

אליצור רמלה - מכבי אשדוד 66:61

הדאבליסטית התקשתה במשך שלושה רבעים מול המדורגת שנייה בטבלה, אבל בסופו של דבר ידעה לברוח ושמרה על מאזן מושלם אחרי 12 מחזורים. אליצור רמלה דווקא נראתה טוב במחצית הראשונה, הרבה בזכות תמרה ג'יימס שסידרה לקבוצה המארחת יתרון 35:38 בהפסקה. אלא שאשדוד הציגה הגנה נהדרת במחצית השנייה, החזיקה את יריבתה על תשע נקודות ברבע השלישי ו-14 ברבע הרביעי, ושייטה לניצחון. הפעם הייתה זו דניאל אדאמס שבלטה עם 18 נקודות ו-13 ריבאונדים באשדוד, בעוד אשלי שילדס הוסיפה 15, שארדיי יוסטון 13 ומירב דורי 8. אליסון הייטאוור ניסתה להחזיק את רמלה בעניינים עם 19 נקודות, ג'יימס קלעה 16.

אשלי שילדס שחקנית מכבי אשדוד מול דרסיה מוריס שחקנית מכבי רמת חן. ברני ארדוב
הדהירה של אשדוד נמשכת. אשלי שילדס/ברני ארדוב

רמת השרון - הפועל ראשון לציון 81:77

משהו לא טוב עובר על הקבוצה של אורנה אוסטפלד, שסופרת כבר שלושה הפסדים רצופים למרות שלל השחקניות הזרות. מולן ניצבה ג'סיקה לוסון אחת שענתה לכולן עם הצגה גדולה של 34 נקודות ו-22 כדורים חוזרים. 18 של לייני סלווין המתקמבקת לא הועילו לרמת השרון, שנתקעה בהתקפה ברבע האחרון ואיבדה את היתרון בו החזיקה בדקות האחרונות.

אליצור נתניה - הפועל פתח תקוה 97:82

ניצחון שני ברציפות לקבוצה מפתח תקוה, שהעלתה את מאזנה לחמישה ניצחונות מול שבעה הפסדים והשלימה דאבל עונתי על אליצור נתניה. האורחות עשו את ההבדל ברבע השלישי, בו רצו ל-12:30 בראשותה של פורשה פול, שהצטיינה עם 23 נקודות, תשעה אסיסטים ושבעה כדורים חוזרים. ונסה גידן עזרה לה עם 20 נקודות ו-16 ריבאונדים, כשבצד השני קטלין רדמון תרמה 15 נקודות והובילה חמש קלעיות בדאבל פיגרס.

אליצור חולון - מכבי רמת חן 75:76

בתום משחק דרמטי, המארחת השיגה ניצחון חמישי העונה על חשבון מכבי רמת חן. וויטני בודי חגגה עם 25 נקודות עבור חולון וידעה להחזיר את קבוצתה מפיגור ברבע הרביעי, כשאלכסיס הורנבאקל עזרה לה עם 17 נקודות, שבעה אסיסטים ושבעה ריבאונדים. קארימה כריסמס קלעה 19 נקודות ולקחה 12 ריבאונדים עבור רמת חן, בעוד אייבורי לאטה תרמה 15 בבכורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully