וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודום: "בכל משחק אנו מרגישים שאנחנו עושים היסטוריה"

הקליפרס במאזן הטוב בליגה, למאר אודום יודע: "אנו ההצגה הכי טובה בעיר". הלייקרס מידרדרים, בריאנט: "כבר אין מה להגיד"

הקליפרס גברו הלילה (חמישי) על דאלאס, הלייקרס הפסידו לסן אנטוניו, ובעיר המלאכים כבר מתחילים לעכל מי הקבוצה הטובה בלוס אנג'לס. "אנחנו ההצגה הכי טובה בעיר", אומר למאר אודום, ששיחק בעבר בלייקרס, ועכשיו רואה את הקליפרס (8:28) משתלטים על העסק.

הפעם זה לא היה קל, כשהמאבריקס הוליכו ונלחמו, ואולי דווקא בגלל זה הניצחון אפילו מרשים יותר. "לא כל הניצחונות שלנו יהיו חלקים", אמר כריס פול בסיום, "כבר בחימום ראינו שאין לנו רגליים טריות, אבל זה ניצחון חשוב עבורנו, ונאבקנו עבורו קשה".

כריס פול, לוס אנג'לס קליפרס. Stephen Dunn, GettyImages
"יש כימיה בקבוצה, יש פה חיבור מיוחד". פול/GettyImages, Stephen Dunn

וזה כמובן לא רק העובדה שלקליפרס יש את המאזן הכי טוב בליגה, זה בעיקר הסגנון שובה העין, הדאנקים המהדהדים, ההתלהבות על הספסל, ובעיקר כריס פול, שהלילה סיפק 16 אסיסטים לצד 19 הנקודות. "יש כימיה בקבוצה, יש פה חיבור מיוחד", הודה CP3 בסיום, "זה חשוב מאוד כשאתה משחק עם אכפתיות. בשביל זה אתה תזנק על הרצפה. חשוב לך איך החברים שלך מרגישים. אתה רוצה להמשיך לנצח, ולא רק בשבילך".

המאמן ויני דל נגרו המשיך את המגמה ואמר ש"חוץ משחקנים טובים, יש פה אנשים טובים. הם תומכים זה בזה על המגרש, אבל גם מחוצה לו. חשוב שיש תמיכה". אודום סיכם ואמר ש"כבר במחנה האימונים ידענו שהולכת להיות לנו עונה כיפית. שזו הולכת להיות עונה שונה מכל עונה אחרת. בכל פעם שאנחנו עולים למגרש ומנצחים, אנחנו עושים היסטוריה. אנחנו מתחילים מסורת. זו תחושה נהדרת להתחיל משהו חדש. למעשה, זו תחושה שאין לה תחליף".

מייק ד'אנטוני מאמן לוס אנג'לס לייקרס. AP
"אנחנו רחוקים מלחייך". דאנטוני/AP

ומנגד, בצד השני של העיר, מה עם הלייקרס? "ספגנו הפסד חמישי ברציפות, אין הרבה מה להגיד", אמר קובי בריאנט, בעוד המאמן מייק דאנטוני השתדל להביט על הצד החיובי, מאחר שהלייקרס שיחקו גם בלי הווארד ובלי גאסול, וגם רשמו קאמבק מפתיע, עד שקובי החטיא שלשה שיכלה לשלוח את המשחק להארכה. "אני גאה במאמץ של השחקנים", אמר דאנטוני, "השחקנים נלחמו. אפשר לראות שהם מסרבים להיכנע, אבל אנחנו רחוקים מאוד מלחייך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully