וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראדה פריצה: "אני בחור חזק, חושב שאעזור הרבה למכבי"

10.1.2013 / 10:58

חלוץ הרכש של מכבי תל אביב ערך אימון בכורה מלא וצפוי להיכלל בסגל למשחק מול באר שבע: "יודע שמכבי קבוצה טובה"

קובי אליהו

מכבי תל אביב חזרה היום (חמישי) להתאמן ולהתכונן למשחק הליגה הקשה שמצפה לה ביום שני הקרוב מול הפועל באר שבע. מי שמשך את מירב תשומת הלב באימון היה כמובן ראדה פריצה, חלוץ הרכש השבדי שחתם במועדון בתחילת השבוע וערך אימון בכורה מלא, אחרי שהאימון הראשון שלו הופסק עקב הגשם הכבד. פריצה צפוי להיכלל בסגל של אוסקר גרסיה למשחק מול באר שבע, כמו גם תומר חנצ'ינסקי השוער החדש. האימון נערך עם שחקני הנבחרת הצעירה שחזרו לסגל - עומר ורד, דור מיכה ומונס דאבור.

ראדה פריצה, מכבי תל אביב. קובי אליהו
"לא רוצה עדיין לדבר על המטרות להמשך" ראדה פריצה/קובי אליהו

בסיום האימון התפנה פריצה להתראיין לתקשורת ונשאל מה הוא יודע על מכבי תל אביב: "אני יודע שזו קבוצת כדורגל טובה. אני יודע שלאחרונה הם שיחקו במסגרות האירופאיות ואני בהחלט נרגש לקראת ההמשך". פריצה מגיע למכבי אחרי שלא שיחק קצת יותר מחודש ואמר: "המשחק האחרון ששיחקתי היה בתחילת דצמבר עם רוזנבורג במסגרת הליגה האירופית. היה לי חופש מאז אבל התאמנתי לבד. רצתי ואני בהחלט בכושר טוב".

החלוץ סירב להתייחס למטרות של מכבי בהמשך העונה ובטח שלא להזכיר את המילה אליפות: "אני מסתכל תמיד רק על המשחק הבא. זו עונה ארוכה אבל אני מקווה להבקיע הרבה שערים. הבקעתי הרבה שערים בקריירה שלי בשנים האחרונות ואני מקווה להמשיך עם זה גם כאן".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ראדה פריצה, מכבי תל אביב. קובי אליהו
חלוץ חדש בצהוב. פריצה/קובי אליהו

פריצה, זכה בשלוש אליפויות בסקנדינביה ונשאל האם הוא שואף לתארים גם במכבי: "כמו שכבר אמרתי אני מסתכל משחק אחרי משחק. גם כשזכיתי בתארים לא דיברנו בתחילת העונה על העתיד ולקחנו כל משחק לגופו. אני חושב שזה גם מה שאנחנו צריכים לעשות כאן".

החלוץ התבקש להתייחס ליכולות האישיות שלו ואמר: "לכל אחד יש את הדיעה שלו ואחרים יגידו מה אני שווה, אבל אני חושב שאני מצטיין בכדורי גובה, אני חזק מאוד ואני חושב שאעזור לקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully