וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנט אטיין מעוניינת בבן בסט, ולנסיין במליקסון

החלוץ מבוקש, המנהל הספורטיבי של ברסט: "ננסה להאריך את חוזהו". בפולין טוענים: ויסלה כבר החליטה לשחרר את מליקסון

האם עדן בן בסט ומאור מליקסון צפויים לעבור בחלון ההעברות בינואר לקבוצות חדשות בצרפת? בתקשורת האירופאית מדווחים היום (חמישי) כי שני שחקני נבחרת ישראל עשויים להיקלט בקבוצות ה"ליג 1".

העונה המצוינת של עדן בן בסט במדי ברסט, הפכה אותו לשחקן די מבוקש בשוק ההעברות ואחרי הדיווחים שגרסו כי בטיס מעוניינת בחלוץ הישראלי, היום (חמישי) מתפרסמות בצרפת ידיעות לפיהן סנט אטיין עוקבת גם היא אחרי השחקן הישראלי המצטיין.

על פי הדיווחים בעיתון מקומי בסנט אטיין, החלוץ הישראלי נמצא על הרדאר של המועדון שנמצא במקום העשירי בליגה הצרפתית. סנט אטיין מחפשת מחליף לחלוץ המוביל שלה, פייר אובמיאנג, שמבוקש על ידי מספר מועדוני צמרת באירופה, והיא סימנה את בן בסט כמחליף פוטנציאלי.

אולם בברסט לא ממהרים לשחרר את החלוץ שכבש כבר שבעה שערים העונה. קורנטאן מרטינס, המנהל הספורטיבי של המועדון צוטט בעיתון וטען שהמועדון ינסה להאריך את חוזהו של בן בסט שמסתיים ביוני הקרוב. "אנחנו נמצאים במגעים עם עדן. ננסה להאריך את חוזהו בעונה נוספת".

סך הכל רשם בן בסט 17 הופעות העונה במדי ברסט, כאשר מתוכן הוא פתח ב-14 משחקים וכבש שבעה שערים. אחרי 19 מחזורי ליגה בצרפת, ברסט ממוקמת במקום ה-14 ורחוקה רק חמש נקודות מהמקום שממנו יורדים לליגה השניה.

מנגד, בפולין טוענים כי ולנסיין מעוניינת במאור מליקסון, והקבוצה כבר שלחה הצעה על הקשר הישראלי, שעשוי לעבור ל"ליג 1". על פי הדיווחים בפולין, העזיבה האפשרית של מליקסון ידועה כבר הרבה זמן בוויסלה, שכבר החליטה למכור אותו ונתנה לו אור ירוק לנהל משא ומתן. הקשר כבר היה בדרך לסלטיק בקיץ, אבל הסקוטים ירדו מהאפשרות לרכוש אותו וכעת מעוניינים רק לשאול אותו עד תום העונה. אומנם בקיץ ויסלה דחתה הצעות של מיליון יורו, אך מסתמן שעכשיו היא תתפשר על פחות. למליקסון יש חוזה לעוד שנתיים וחצי. ולנסיין מדורגת במקום השישי בצרפת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully