וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב, ישיר באתר: מכבי תל אביב - פנרבחצ'ה/אולקר

10.1.2013 / 9:42

שון ג'יימס מוכן לאתגר: "כולם יודעים שאנחנו במצב קריטי, כל אחד חייב לתקן את הטעויות" (21:00, חי בוואלה! ובאפליקציות)

אחרי שני הפסדים רצופים, במכבי תל אביב יודעים שכדי להשאיר סיכוי בשלב הטופ 16, הקבוצה חייבת לנצח הערב (חמישי) את פנרבחצ'ה/אולקר איסטנבול (21:00, חי בוואלה! ובאפליקציות). לרשות דייויד בלאט יעמוד סגל מלא, מלבד לניק קיינר מדלי, שאינו כשיר עקב פציעה. הטורקים העדיפו לנחות רק אתמול בלילה, ויסתפקו באימון בוקר.

שון ג'יימס, מהשחקנים היותר בולטים במכבי בתקופה האחרונה, הודה: "זה לא המצב שרצינו להיות בו, אבל אנחנו הכנסנו את עצמנו למצב הזה, ואנחנו צריכים לדעת להיחלץ ממנו. כולם יודעים שאנחנו במצב קריטי ושאנחנו פשוט חייבים לנצח".

על כך שמאזנה של פנרבחצ'ה אולקר זהה לזה של מכבי הוסיף ג'יימס: "זה רק מוכיח כמה קשה יהיה המשחק. אנו יודעים שהם יהיו מוכנים לשחק, וגם אנחנו. זה ניצחון שאנחנו פשוט חייבים להשיג".

לשאלה על היכולת הרעועה שמציגה מכבי במשחקים האחרונים השיב ג'יימס: "לא היתה לנו בעיה מול ירושלים. ביורוליג, לעומת זאת, אלו היו דברים מסוימים שכשלנו בהם, אם זה היה ריבאונד שהיינו צריכים להשיג, או עצירה אחת בהגנה, כמה דברים ופרטים קטנים שבסופו של דבר תורגמו לצערי להפסדים. מבחינה מנטלית אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים ממה שהיינו עד כה".

האמריקאי סיפר על ההכנות בקרב השחקנים: "צפינו בווידאו והתכוננו היטב. כל אחד יודע שהוא חייב להציג את היכולת הכי טובה ולשפר את הטעויות שהוא עשה. ההנהלה יכולה לעשות הכל, אבל בסופו של דבר זה תלוי בנו, השחקנים על הפרקט. כל אחד צריך פשוט לבוא ולהופיע כפי שצריך למשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully