וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק בנאדו: "הייתה תקופה ששחקנים לא נהנו כאן"

10.1.2013 / 13:30

מכבי חיפה מתכוננת לעכו, בנאדו לא רוצה שינויים ומאשר ש"ייקח זמן לדוידוביץ' לחזור". אזולאי: "אפשר להיצמד לתל אביביות"

מכבי חיפה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים לקראת המשחק שלה בשבת מול הפועל עכו, ולאור המומנטום האחרון תחת אריק בנאדו, ולאור היכולת הטובה וצימוק הפער מהצמרת - הירוקים שוב חוזרים לחלום.

"השחקנים נראים רעבים גם באימונים. הייתה תקופה ששחקנים לא נהנו כאן. מטבע הדברים שאתה לא מנצח אתה לא נהנה. אבל יש כאן עכשיו אווירה טובה וגם תוצאות", אמר המאמן אריק בנאדו, שהתייחס למשחק הליגה הקרוב מול הפועל עכו: "הם התחילו את העונה טוב ולאחרונה הם בירידה, אבל יש להם שחקנים מסוכנים שאם לא נערך אליהם זה יהיה מסוכן. נבוא מוכנים מנטאלית ואגרסיביים כדי להמשיך ביכולת הטובה".

בנאדו מעריך שהקבוצה עוד תשתפר, ונשאל לגבי ריענון הסגל בחלון ההעברות. "יש לנו רשימה ארוכה של פצועים, אני אשמח אם יבריאו במהרה", אמר המאמן, "יש לנו סגל טוב ואיכותי, שמסוגל להצליח, אבל אנחנו מסוגלים גם להרבה יותר. לפעמים נופל עליך שחקן שאתה אומר שאתה חייב להביא אותו, אבל בינתיים עוד לא מצאנו כזה. כרגע אני מרוצה מהסגל שיש לי, והכל בסדר".

החלוץ שלומי אזולאי הודה ש"אפשר לראות שאנשים באים עם אנרגיות חיוביות לאימונים ולמשחקים, יש שמחת חיים, יש אנרגיות. הקבוצה מאוד בריאה. אנשים באים עם אנרגיות חיוביות, הקהל בא עם אנרגיות חיוביות, וזה חשוב. הניצחונות הביאו לנו אנרגיות חיוביות וגרמו לחדר ההלבשה להיות יותר בריא.

"אם אמשיך? זה לא תלוי בי. אף אחד לא ממהר לעזוב את מכבי חיפה. אני מאמין שאני יכול לשחק פה, צריך ליצור מומנטום טוב. אין דבר שאני רוצה יותר מלהיות שחקן הרכב". לגבי הסיכוי לאליפות אמר אזולאי ש"עדיין אפשר להיצמד לתל אביביות. הן קבוצות חזקות, אבל גם אנחנו, נאנחנו מתכוננים להתמודד איתן עד הסוף. אבל בליגה הזאת אי אפשר לדעת".

אריק בנאדו, מאמן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
אופטימי, זהיר, מחושב. בנאדו/אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה לא מוותרת על דלה ימפולסקי. בשיחה שנערכה אמש הובהר לנציגי הקשר כי הצוות המקצועי בונה על השחקן להמשך העונה ובשלב זה אין כוונה לשחררו. ימפולסקי עצמו הבהיר כי אין בכוונתו לעזוב, אלא אם כן יורו לו אחרת. בחיפה מוכנים לשחרר כרגע רק שני שחקנים מהסגל – עודד אלקיים וג'ואל דמאו.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ההתאחדות מאפשרת לחיפה להעביר את הקשר הצרפתי רק לבני סכנין ובסוף השבוע יופעל לחץ על הקשר כדי שיסכים לעבור. סכנין רוצה את דמאו וחיפה תצטרך להשתתף בחלק מעלות שכרו. "לדמאו אין ברירה אחרת", אמר גורם במועדון. "ההתאחדות לא מאפשרת לנו להעביר אותו לקבוצה אחרת. אם הוא יעזוב, זה יהיה רק לסכנין. שום קבוצה אחרת בארץ או באירופה לא יכולה לסכם איתו".

לגבי אלקיים, המגן עשוי לעבור לעירוני קרית שמונה אם המגן אלעד גבאי יעזוב. גם הפועל חיפה גיששה אצל אלקיים. בנאדו עדיין מחפש חלוץ זר, ואם זה יקרה דניאל הבר ישוחרר. שחרור דמאו ישאיר את הקבוצה עם חמישה זרים, משום שהחלוץ היהודי מקנדה טרם קיבל מעמד של אזרח.

שלומי אזולאי, שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
"אם אמשיך? זה לא תלוי בי". אזולאי/אדריאן הרבשטיין

בעניין אחר: בסביבתו של עידן ורד הבהירו אתמול כי ההחלטה הסופית לגבי מועד הניתוח תיקבע על ידו, בשיתוף הצוות הרפואי. כזכור, ורד החליט לעבור ניתוח בכתפו עד תום העונה, כלומר עד חודש מאי. ייתכן שהשחקן יחליט לעבור את הניתוח עוד קודם, בכפוף למצב הקבוצה בליגה.

רון שושן, אייל גולסה וטאלב טואטחה יחזרו ממחנה האימונים של הנבחרת הצעירה. הקשר תמיר כהן יחזור לסגל באחד משני המשחקים הקרובים, משום שהוא כשיר להשתלב במשחק.

בקבוצה מרוצים מהגרלת הגביע, שזימנה להם את הפועל אזור. בשורות הקבוצה מליגה א' דרום משחקים מתן לוטטי, לשעבר במכבי תל אביב, גל גבע ושני שחקני בני יהודה לשעבר, טל משען ושלומי לוי. המנכ"ל, איתמר צ'יזיק: "אני נשמע קצת קלישאתי, כי כל שנה אני אומר אותו דבר. גביע זה גביע, צריך להתייחס ברצינות לכל משחק, גם מול קבוצה מליגה נמוכה יותר וככה נתייחס. מן הסתם, על הנייר הבדלי הרמות גדולים, אבל ברגע אתה נתון יכול לאבד את כל מה שיש לך. מכבי חיפה שמה לה ליעד גם את גביע המדינה, חד משמעית, לא פחות מהליגה. אנחנו מתגעגעים, לא ראינו את הגביע כבר הרבה שנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully