וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חזרת ניר דוידוביץ' מתעכבת

על פי הערכה מחודשת, השוער הוותיק ישוב רק בעוד חודש וחצי. בויאן שראנוב ימשיך לפתוח. מסר ראשוני הועבר לשצ'פוביץ'

one

חזרת ניר דוידוביץ' למגרשים מתעכבת. על פי הערכות שונות במועדון, השוער הוותיק צפוי לחזור לפעילות מלאה רק בעוד חודש וחצי, כלומר במהלך פברואר, ולא במחזורים הקרובים כפי שהצביעו התחזיות עד לאחרונה.

כזכור, דוידוביץ' סובל משבר בכף היד וזו גם אחת הסיבות שבויאן שראנוב קיבל הזדמנות להישאר בקבוצה. יש לציין כי ישנה שביעות רצון גדולה במועדון מהשוער הסרבי ובכל מקרה הוא אמור להמשיך לעמוד בין הקורות גם בתקופה הקרובה. רק לאחר חזרה מלאה של דוידוביץ' יוחלט כיצד לנהוג בנוגע לסגל השוערים.

מבין החלוצים הזרים לקבוצה, השחקן המועדף על הצוות המקצועי הוא סטפן שצ'פוביץ' והשחקן כבר קיבל מסרים ברוח הזו מהמועדון. כפי שכבר פורסם, השחקן מחזיק בהצעה נוספת מדרום קוריאה, אך ההעדפה שלו היא לחזור לישראל ולשחק במכבי חיפה. יחד עם זאת, אריק בנאדו בודק מועמדים נוספים. שלומי ארבייטמן נמצא בעדיפות שנייה.

הקשר ג'ואל דמאו לא יוכל לשחק נגד מ.ס אשדוד בגלל פציעה. "דווקא במשחק היחיד שבו הוא יכול היה לקבל הזדמנות הוא נפצע. הוא סובל מחוסר מזל", אמרו במועדון על הקשר, שייעדר דווקא בזמן שאביחי ידין מורחק בגלל כרטיסים צהובים. בנאדו יצטרך להחליט מי מבין השלושה - גוסטבו בוקולי, לירוי צעירי ואייל גולסה - ימלא את שתי העמדות במרכז הקישור. גם אופציית אדין צוצאליץ' נשקלה, אך לאור היכולת הטובה שהוא מגלה ביחד עם דקל קינן במרכז ההגנה, הוא ימשיך לפתוח בעמדת הבלם.

הקבוצה קיבלה היום יום חופש ומחר היא תשוב להתאמן לקראת משחק הליגה באשדוד (ראשון, 20:15).

שוער מכבי חיפה, ניר דוידוביץ'. ברני ארדוב
ימשיך לשבת בינתיים ביציע. דוידוביץ'/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully