וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום מושלם לישראלים במוקדמות אליפות אוסטרליה

דודי סלע ניצח את קוניצין, אמיר ויינטרוב גבר על ראדו אלבוט, השניים רחוקים ניצחון מהגרנד סלאם. גם יוליה גלושקו ניצחה

הטניסאים הישראלים ממשיכים לעשות חיל במוקדמות אליפות אוסטרליה. הטניס הישראלי קיבל היום (חמישי) בשורות נהדרות כאשר דודי סלע, אמיר ויינטרוב ויוליה גלושקו השיגו ניצחונות בטורניר המוקדמות ועשו עוד צעד בדרך להעפלה אפשרית לטורניר הגרנד סלאם.

הטניסאי הישראלי דודי סלע. ברני ארדוב
פתח את השנה ברגל ימין. דודי סלע/ברני ארדוב

דודי סלע העפיל מוקדם בבוקר לסיבוב השלישי והאחרון של טורניר המוקדמות. הישראלי, המדורג שלישי בשלב המוקדמות, לא התקשה מול איגור קוניצין הרוסי וניצח בשתי מערכות חלקות 2:6, 3:6. סלע, שניצח בקלות את המערכה הראשונה, פתח לא טוב את המערכה השניה, ונקלע לפיגור מוקדם אך התעשת עם שבירה מהירה בדרך לניצחון חלק של 0:2 במשחק כולו והוא כעת רחוק ניצחון אחד מהעפלה נוספת לגראנד סלאם באוסטרליה. סלע יפגוש בסיבוב השלישי את מיכאל ברר הגרמני (135 בעולם), שניצח את פייר הרברט הצרפתי (261 בעולם).

הטניסאי השני שמשתתף במוקדמות הוא אמיר ויינטרוב, שהמשיך את הכושר הנהדר שלו והעפיל גם הוא לסיבוב המוקדמות השלישי אחרי ניצחון על ראדו אלבוט המקדוני (220 בעולם) 7:6, 4:6, 0:6. הישראלי הפסיד את המערכה הראשונה, אך לא נבהל, השיג שבירה במערכה השנייה והשווה את המערכות. המערכה השלישית הייתה חד צדדית לחלוטין והישראלי שייט לסיבוב השלישי.

ויינטרוב יפגוש בסיבוב השלישי והאחרון את סבסטיאן שוורצמן הארגנטינאי, המדורג 179 בעולם. אם יצליח להפתיע את הארגנטינאי, המחבט מספר 2 של ישראל ירשום העפלה היסטורית לטורניר הגרנד סלאם.

הטניסאי הישראלי אמיר ויינטרוב. ברני ארדוב
יעפיל בפעם הראשונה לאליפות אוסטרליה? ויינטרוב/ברני ארדוב

כאמור, היום הזה החל מוקדם יותר, עם ניצחונה של יוליה גלושקו על רבקה מרינו הקולומביאנית, המדורגת 144 בעולם, 2:6, 6:4, 5:7 .

גלושקו תפגוש מחר במסגרת הסיבוב השני של המוקדמות את טרזה מרדצ'ה מקרואטיה, אשר מדורגת 219 בעולם ועל הנייר יש לישראלית סיכוי מצוין לנצח את ההתמודדות הזו בדרך אולי להעפלה שניה ברציפות לגראנד סלאם באוסטרליה.

יוליה גלושקו. ברני ארדוב
ממשיכה לככב. יוליה גלושקו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully