וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 10.1

נשיא אינטר מאשר שההצעה של גלאטסראיי עבור ווסלי סניידר מקובלת עליו. פבלו ארמרו עבר בהשאלה מאודינזה לנאפולי, אנצ'לוטי רוצה את מודריץ', בארסה מוותרת על סונג

העברות

* פבלו ארמרו, הקשר המצוין של אודינזה עובר בהשאלה לשורות נאפולי. מו"מ ממושך בין הצדדים הגיעו לסיומו ולקבוצה מדרום איטליה תהיה אופציה לרכוש אותו בסיום העונה הנוכחית.

* הקשר-מגן הצרפתי של בורסהספור אלפרד אנדיי, עבר במהלך הלילה בדיקות רפואיות בסנדרלנד וחתם רשמית בקבוצה של מרטין אוניל תמורת 4 מיליון יורו. חוזהו של נ'דיה יסתיים ביוני 2016.

* הקשר אנדראס לאודרופ, 22, בנו של מיכאל לאודרופ, הושאל עד סיום העונה מנורשלנד לסנט אטיין הצרפתית.

* הבלם הברזילאי קרלוס ז'יל (25) עזב את ולנסיין וחזר לארצו כרכש הטרי של קורינתיאנס, אלופת העולם לקבוצות.

פאבלו ארמרו שחקן אודינזה. AP
חבר חדש בנאפולי. ארמרו/AP

שמועות

* ווסלי סניידר, קשרה של אינטר ונבחרת הולנד, יעבור בימים הקרובים לשורותיה של גלאטסראיי הטורקית. על פי הדיווחים נשיא אינטר מאסימו מוראטי כבר הסכים להצעת הטורקים שמוערכת בסכום של כעשרה מיליון יורו. הקשר ההולנדי לא שיחק מאז ה-25 בספטמבר בשל סיכסוך בינו לבין ראשי המועדון.

* הסקיי ספורט מדווח על טרייד אפשרי בין סאות'המפטון לאינטר שבמסגרתו יעבור ריקי אלברס לקבוצה האנגלית ואילו גסטון ראמירס יעשה את הדרך ההפוכה.

* על פי דיווחים בתקשורת האיטלקית, יובנטוס האלופה מעוניינת במגינה של לאציו, מודיבו דיאקטה, שחקן שחוזהו במועדון הרומאי מסתיים בתום העונה.

* על פי דיווחים בספרד, אלכס סונג, קשר הרכש המאכזב שהגיע לברצלונה מארסנל, צפוי לעזוב את הקבוצה הקטלאנית בתום העונה.

* באנגליה טוענים כי מנצ'סטר יונייטד ניצחה באופן סופי את טוטנהאם וארסנל במירוץ אחר ווילפריד זאהה, 20, הכישרון העולה של קריסטל פאלאס, ואלכס פרגוסון ישלם עבורו 12 מיליון ליש"ט.

* עוד מדווח באנגליה כי אלכס פרגוסון שלח את אחיו מרטין לעשות לו סקאוטינג בספרד אחרי חלוץ ראיו וייקאנו, לאו בפטיסטו, 20.

* אנדראה פירלו, קשר יובנטוס: "יהיה מטורף מצד צ'לסי לוותר על פרנק למפארד, אשמח מאוד אם הוא יצטרף אלינו ליובנטוס. הוא יוכל לתת באיטליה עוד ארבע שנים טובות".

* "מירור" טוען כי קרלו אנצ'לוטי מעוניין לצרף את אשלי קול לפריס סן ז'רמן, אך בדיווח נטען שהמאמן האיטלקי אף חושב על האפשרות שיפוטר מפריס ויעבור לריאל מדריד, ואז יביא עמו לברנבאו את המגן.

* על פי דיווחים בצרפת, אנצ'לוטי פנה להנהלת פריס סן ז'רמן במטרה לצרף את לוקה מודריץ' מריאל מדריד.

אנטוניו קסאנו שחקן אינטר (שמאל) עם ווסלי סניידר. רויטרס
בדרך לטורקיה. ווסלי סניידר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully