וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חצי גמר גביע הליגה: סוונסי הדהימה את צ'לסי עם 0:2

הקבוצה הוולשית נהנתה מצמד טעויות נוראיות של ברניסלב איבנוביץ', ניצחה 0:2 בחוץ והיא בעמדה נהדרת לקראת הגומלין

אחרי שראתה את אסטון וילה מחליקה אתמול מול בראדפורד במשחק הראשון של חצי גמר גביע הליגה, קיוותה הערב (רביעי) צ'לסי לעשות את העבודה אצלה בבית ולהתקדם צעד אחד נוסף לכיוון הגמר, אבל חטפה 2:0 ענק מסוונסי בסטמפורד ברידג', ומצאה את עצמה בסכנת הדחה ממשית לקראת הגומלין. הוולשים, רשמו ניצחון ראשון בסטמפורד ברידג' מזה 88 שנים, ועתה ינסו להשלים את העבודה באיצטדיון ליברטי אצלם בבית. איתי שכטר ראה את המשחק מהספסל ולא זכה לעלות אל הדשא.

מיצ'ו שחקן סוונסי חוגג שער. רויטרס
הטריפו את סטמפורד ברידג'. מיצ'ו/רויטרס

המארחים שלטו ללא עוררין כבר מהפתיחה, אבל לא הצליחו למצוא את הרשת, בעוד סוונסי הסתפקה בלהגן על שערה. בדקה ה-27 קיבל חואן מאטה הזדמנות נהדרת להעלות את הכחולים ליתרון, אבל הבעיטה שלו הכלה ישר אל ידיו של טרמל. דווקא כשהיה נדמה ששתי הקבוצות יירדו בתיקו מאופס אל המחצית, הגיעה הדקה ה-39. איבאנוביץ' איבד כדור נוראי היישר אל דה גוזמן, האחרון השאיר למיצ'ו שירה כדור נפלא כדי להכניע את טרנבול.

הבלוז לא הצליחו לייצר יותר מדי מצבים גם בפתיחת המחצית השניה, וכשכבר הגיעו אליהן, ראו את מאטה וטורס מחמיצים. בניטז ניסה לשנות משהו ושלח את פרנק למפארד אל המגרש לקול תשואות האוהדים המקומיים, אבל דווקא סוונסי היתה זו שהלכה והתקרבה לשער השני, אך צמד בעיטות חופשית של דה גוזמן לא מצאו את דרכן אל הרשת. האורחים כבר הסתפקו בתוצאה הנהדר עבורם, אבל איבנוביץ' החליט שוב לחלק מתנה לוולשים, ובדקה ה-90 הדהים כשניסה להחזיר כדור לשוער שלו, ובמקום זה סידר כדור נפלא לדני גרהאם, שעבר את השוער, כמעט החליק אך ירה לבסוף פנימה. 0:2 מדהים לסוונסי, צ'לסי בצרות.

שחקן צ'לסי בראניסלב איבנוביץ' מול שחקן סוונסי ג'ונתן דה גוזמן. רויטרס
מה עובר עליו? איבנוביץ' מסדר לדה גוזמן וסוונסי את השער הראשון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully