וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בבית"ר: "רק שלא יקום איזה אבו סובחי חדש"

בבירה התייחסו להגרלת סיבוב ח', שייעדה להם את אום אל פאחם. אבוקסיס על המשחק בבאר שבע: "אף פעם לא קל שם"

הגרלת סיבוב ח' של גביע המדינה, הסיבוב אליו נכנסות לראשונה קבוצות ליגת העל, נערכה הערב (רביעי) במשרדי ההתאחדות לכדורגל אשר ברמת גן. מלבד 14 קבוצות ליגת העל, הוגרלו 18 קבוצות נוספות: 13 מהן מהליגה הלאומית, ארבע מליגה א' ואחת, בית"ר נהריה, מליגה ב'.

מתוך 16 המשחקים שהוגרלו, נקבעו בין היתר ארבעה משחקים על טהרת ליגת העל: מכבי נתניה - מכבי תל אביב, הפועל באר שבע - הפועל תל אביב (מחזיקת הגביע בשלוש השנים האחרונות), בני יהודה - הפועל חיפה, הפועל רמת גן - מ.ס. אשדוד.

מכבי חיפה, הפיינליסטית בשנתיים האחרונות, תתארח אצל הפועל אזור, אשר לגביה כבר נודע כי לא תוכל לארח במגרשה את הירוקים ותיאלץ לנדוד לוינטר או לאצטדיון הסופרלנד שבראשון לציון. במשחק פיקנטי תארח בית"ר ירושלים את מכבי אום אל פאחם באצטדיון טדי.

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל תל אביב. קובי אליהו
משחק קשה בדרך לתואר הרביעי. אבוקסיס/קובי אליהו

מאמן הפועל תל אביב, יוסי אבוקסיס, הגיב להגרלה, שתיקח את קבוצתו לבירת הנגב: "זו הגרלה קשה לשתי הקבוצות. משחק חוץ בבאר שבע הוא תמיד קשה, בטח בגביע. יש לנו כמה משחקי ליגה עד המשחק הזה ואנחנו רוצים להגיע במומנטום טוב".

שי מאור, מאמן הפועל אזור, אמר: "מדובר באחת הקבוצות הגדולות, אם לא הגדולה ביותר בכדורגל הישראלי, אנחנו נשמח להיות חלק מהחוויה הזו. אני בכל משחק חושב שאנחנו יכולים ומסוגלים לעשות את המקסימום, להיראות טוב ולנצח משחקים. כמובן שלא ניכנס לאיזושהי אשליה, אבל גם לא נבוא לשמש כתפאורה. אנחנו קבוצה טובה ונעשה את המקסימום".

איתמר צ'יזיק, מנכ"ל מכבי חיפה: "אני נשמע קצת קלישאתי, כי כל שנה אני אומר אותו דבר. גביע זה גביע, צריך להתייחס ברצינות לכל משחק, גם מול קבוצה מליגה נמוכה יותר וככה נתייחס. מן הסתם, על הנייר הבדלי הרמות גדולים, אבל ברגע אתה נתון יכול לאבד את כל מה שיש לך. מכבי חיפה שמה לה ליעד גם את גביע המדינה, חד משמעית, לא פחות מהליגה. אנחנו מתגעגעים, לא ראינו את הגביע כבר הרבה שנים".

שחקני מכבי חיפה חוגגים. מגד גוזני
הירוקים ינסו לא למעוד מול אזור הקטנה/מגד גוזני

מאמן מכבי תל אביב, אוסקר גרסיה: "זו הגרלה קשה, נגד קבוצה מולה התמודדנו העונה גם בליגה וגם בגביע הטוטו. מצפה לנו משחק לא קל, בעיקר כי הוא מחוץ לבית".

גיל פישל, מנהל מכבי נתניה: "זו הגרלה לא קלה לנו, אבל גם לא קלה למכבי תל אביב. אם הם חושבים שזו הגרלה קלה עבורם, זה טוב לנו. בסך הכל תהיה חוויה, יהיה הרבה קהל, שני מועדונים גדולים וזה הכיף של הגביע. אנחנו רוצים לנצח בכל משחק, הגביע בעוד שלושה שבועות ואני מקווה שנגיע במצב הכי אידיאלי גם מבחינת הליגה".

שחקני בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
זכרונות לא טובים מהמפגש מול לוד בעונה שעברה. שחקני בית"ר ירושלים/אדריאן הרבשטיין

שחקן בבית"ר על ההגרלה: "האמת שאנחנו מרוצים כי יכולנו לקבל קבוצה מליגת העל ועוד בחוץ, כך שאנחנו קונים את זה בשתי ידיים. לא צריכה להיות בעיה עם אום אל פאחם, רק שלא יקום איזה אבו סובחי חדש ויפתח את הפה כדי לעשות רעש ולקבל פירסום".

איהב מחמיד, מנכ"ל אום אל פאחם: "זו שמחה גדולה בשבילנו לשחק מול קבוצה מליגת העל. זה משחק טוב בשביל תושבי המגזר, שיוכלו לבוא ולראות אותנו ואני מקווה שננצח. גם מבחינת ההכנסה זה טוב, כי המצב של הקבוצה מבחינה כספית הוא לא טוב ואנחנו מקווים שיהיה רק טוב במשחק. יש לנו קבוצה טובה, עם שחקנים שהיו כבר בליגת העל ואנחנו מקווים שנוכל לעבור את בית"ר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully