וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל החליטה לגבות את ליאור ליובין

9.1.2013 / 19:32

הבעלים, חיים אוחיון, גיבה את המאמן למרות העונה החלשה, אך הפסד מול מכבי חיפה ככל הנראה יחרוץ את גורלו של ליובין

ימים לא פשוטים עוברים על הפועל גלבוע/גליל, הסובלת מעונה נוראית. הקבוצה של ליאור ליובין העמידה מאזן חלש של 9:3 עד כה, הציגה יכולת לא משכנעת, והערב (רביעי) התכנסה הנהלת הקבוצה בכדי לדון באפשרות להחליף את המאמן. למרות דרישה של חלק מחברי ההנהלה לפטר את ליובין, החליט הבעלים, חיים אוחיון לגבותו ולהשאירו בתפקיד, אך הפסד במחזור הקרוב מול מכבי חיפה עלול לסלול את דרכו של ליובין אל מחוץ לקבוצה. עוד הוחלט בפגישה כי במועדון יעשו מאמץ משמעותי לחיזוקה המיידי של הקבוצה, אולי אפילו עד יום ראשון הקרוב.

ליאור ליובין, מאמן הפועל גלבוע גליל. אדריאן הרבשטיין
כרגע נותר בתפקידו. ליובין/אדריאן הרבשטיין

ליובין נמצא כבר חמש שנים בגלבוע/גליל, כשהצטרף לקבוצה בעונת 2008/9 לאחר פרישתו ממשחק פעיל, כעוזר לעודד קטש. בעונת 2010 זכה עם קטש באליפות לאחר שגברה גלבוע/גליל על מכבי תל אביב בגמר הפיינל פור, ובתום אותה עונה מונה ליובין כמאמן הקבוצה, לאחר שקטש עזב להפועל ירושלים. תחת ידיו רשמה גלבוע/גליל שתי עונות טובות, כשב-2011 סיימה במאזן 10:17 והגיעה שוב עד מעמד הגמר.

בעונה שלאחר מכן רשמה הקבוצה מאזן מוצלח של 9:16 אך לא הגיעה לגמר, אך זכתה בליגה הבלקנית בה שיחקה. העונה לעומת זאת, סובלת הקבוצה מתקופה נוראית, כשמאזנה עומד כרגע על 9:3, וכולל מספר תבוסות. במחזור הקודם נכנעה גליל 69:59 לראשון לציון שהגיעה אחרי רצף הפסדים ארוך, וכאמור, הפסד מול הירוקים במחזור הקרוב ככל הנראה יגרום לליובין לאבד את תפקידו.

חיים אוחיון בעלי גלבוע/גליל. ברני ארדוב
החליט לגבות את המאמן. אוחיון/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully