וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיב נאש: "זאת עוד דוגמא לקריירה מהאגדות"

רכז הלייקרס חגג 10,000 אסיסטים, אך מודאג: "אין הבטחה שנכנס לפלייאוף". לברון על פול ג'ורג': "הוא עושה הכל מהכל"

לוס אנג'לס לייקרס הפסידה הלילה (בין שלישי לרביעי) 125:112 ליוסטון, מה שהפך להפסדה הרביעי ברציפות. למרות התקופה הנוראית, עיקר העיסוק לאחר המשחק היה בהיסטוריה האישית של סטיב נאש שמסר במהלך המשחק את האסיסט ה-10,000 בקריירה שלו, ובכך הפך לשחקן החמישי בהיסטוריה שמגיע לכמות זו אחרי מג'יק ג'ונסון, ג'ון סטוקטון, מארק ג'קסון וג'ייסון קיד.

סטיב נאש שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
החמישי בהיסטוריה. סטיב נאש/AP

"אם אני לוקח צעד אחורה, זאת עוד דוגמא לקריירה מהאגדות, אבל מאוד קשה להנות ממנה כרגע", אמר הרכז הקנדי, "אני לא רוצה לא לקחת קרדיט על זה, אני לא רוצה לא להודות על השחקנים שאני שותף להישג הזה, אבל כרגע, זה הדבר שהכי רחוק מהמחשבה שלי. כל מה שאני רוצה זה לחשוב על איך לנצח משחק אחד".

נאש המשיך וסיפר שמה שמניע אותו זה העובדה שיש מצב שהלייקרס אפילו לא יכנסו לפלייאוף העונה, "אין שום הבטחה שנעשה את זה. לפני שלושה או ארבעה שבועות אנשים אמרו, "הם יהיו טובים יותר", כעת אני לא בטוח שיש איזשהו ביטחון שזה באמת יקרה, אז זה מזכיר לנו לעבוד אפילו יותר קשה כדי שיהיה סיכוי שהמצב ישתפר. ברור שאני חושב, וזה על פי הדיבורים בקיץ, שאנחנו יכולים להשתפר. אבל לפי העונה הנוכחי, יהיה בהחלט קשה להפוך את העונה הזאת".

טבלת מלכי האסיסטים בכל הזמנים

1. ג'ון סטוקטון - 15,806 (ב-1,504 משחקים)
2. ג'ייסון קיד - 11,969 (ב-1,345 משחקים)
3. מארק ג'קסון - 10,334 (ב-1,296 משחקים)
4. מג'יק ג'ונסון - 10,141 (ב-906 משחקים)
5. סטיב נאש - 10,005 (ב-1,162 משחקים)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
לברון ג'יימס שחקן מיאמי היט. AP
עקב מקרוב. לברון/AP

קבוצה נוספת שרשמה הלילה מפלה היא מיאמי היט שהפסידה לאינדיאנה בחוץ 87:77. מי שכיכב במשחק היה פול ג'ורג', שהיה בעיצומו של תקופה לא טובה, אך התפוצץ על הקבוצה מפלוריגה עם 29 נקודות ו-11 ריבאונדים, "זאת הייתה הזדמנות לראות איך אני מול הטובים ביותר, אם לא הכי טובים, בליגה הזאת", אמר ג'ורג', "הייתה לי הזדמנות ללכת ראש בראש עם לברון, אני בהחלט רוצה להאבק בו".

ג'יימס עצמו פרגן רבות לפורוורד בן ה-22, "אני רואה אותו משחק עם הרבה מאוד ביטחון בלא מעט הזדמנויות. העובדה שדני גריינג'ר פצוע יצרה עבורו הזדמנות להראות מה הוא יכול לעשות. הוא עושה הכל מהכל. הוא היה שחקן טוב בשנה שעברה, אבל לא יכולנו לראות עד כמה הוא טוב כי הוא לא היה שחקן מרכזי".

פול ג'ורג' שחקן אינדיאנה פייסרס. רויטרס
פרגון מסופרסטאר. פול ג'ורג' עוקף את לברון ג'יימס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully