וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה: ברדפורד הדהימה עם 1:3 על אסטון וילה

הקבוצה מהליגה הרביעית הביכה את יריבתה מהפרמיירליג במשחק הראשון של חצי הגמר. כל השערים נכבשו לאחר קרנות

אסטון וילה נמצאת בתקופה איומה, אך נראה כי הערב (שלישי) הגיעה לשפל חדש. רצף התבוסות בליגה שהחל בשמינייה מול צ'לסי אמנם נעצר עם התיקו מול סוונסי, אבל חצי גמר גביע הליגה הנחית על הווילאנס מהלומה נוספת, כשהם הפסידו 3:1 לברדפורד במשחק הראשון מבין שניים. הקבוצה של פול למברט תוכל לתקן בגומלין, אבל בכל זאת מדובר בהפסד מול יריבה המדורגת במקום השביעי של הליג 2 (הליגה הרביעית באנגליה), בהופעתה הראשונה בחצי הגמר של המפעל. מביך.

נאקי וולס שחקן ברדפורד כובש מול שיי גיבן שוער אסטון וילה. Alex Livesey, GettyImages
מברמודה באהבה. נאקי וולס מכניע את שיי גיבן/GettyImages, Alex Livesey

ברדפורד הדהימה בסיבובים הקודמים את וויגאן וארסנל בפנדלים, וכעת הראתה כי היא מסוגלת לגבור על יריבה מהפרמיירליג גם ב-90 דקות, בתקווה שזה יספיק לה לגומלין בווילה פארק. האורחים הציגו בחוד שני חלוצים מבטיחים, כריסטיאן בנטקה הבלגי ואנדראס ויימן האוסטרי, אבל דווקא חלוץ מברמודה הראה להם איך עושים את העבודה. נאקי וולס, שהבקיע 12 שערי ליגה עבור ברדפורד, לא נתפס במלכודת הנבדל של וילה והכניע את שיי גיבן בדקה ה-19, אחרי בעיטה ראשונה של אקס ווסטהאם זייבון היינס.

אסטון וילה הגיעה למספיק מצבים כדי להשוות, אלא ששארל אנזוגביה, בנטקה וחבריהם החמיצו ללא הפסקה. את המחצית השנייה פתחה האורחת בסערה, רק שלרוע מזלה היא נתקלה במאט דיוק. שוערה של ברדפורד סיפק הצלה כפולה מול גבריאל אגבונלהור ובנטקה בדקה ה-46, ושתי דקות לאחר מכן הדף נגיחה נוספת של הבלגי מקרוב. דיוק המשיך לנצח בכל העימותים, ובדקה ה-50 הדף אינסטינקטיבית כדור של אגבונלהור.

בעוד הקבוצה הבכירה החטיאה והחטיאה, היריבה הקטנה לימדה אותה לקח בצד השני. שוב אחרי הרחקה כושלת לכדור קרן. גארי ג'ונס הגביה והבלם רורי מקארדל נגח עם כל הלב פנימה בדקה ה-76. גיבן עוד ניצל מספיגה שלישית בחלוף שתי דקות כשג'יימס הנסון נגח למשקוף, ובדקה ה-83 ויימן סוף כל סוף מצא את הרשת של דיוק עם הקפצה נאה. חשבתם שהקאמבק בדרך? ממש לא. בדקה ה-88 הגנת וילה אפילו לא הצליחה להרחיק את הקרן, והבלם השני קארל מקיו נגח פנימה. סיפור הסינדרלה נמשך.

שחקן ברדפורד רורי מקארדל חוגג. רויטרס
ברדפורד הענישה בכל קרן. רורי מקארדל/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully