וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס הדיחה את מילאן ועלתה לחצי גמר הגביע

שער ניצחון של מירקו ווצ'יניץ' בהארכה (95) סידר לביאנקונרי 1:2 על היריבה המרה. אל שעראווי כבש ראשון (7), ג'ובינקו איזן (12)

יובנטוס עלתה הערב (רביעי) לחצי גמר הגביע האיטלקי, לאחר שגברה בביתה 1:2 על מילאן בתום הארכה הודות לשער ניצחון דרמטי של מירקו ווצ'יניץ' - ממש כפי שעשה מול הרוסונרי לפני עשרה חודשים בחצי גמר הגביע. אף שלא ממש היו עדיפים הערב הביאנקונרי התאוששו היטב מהפסד הליגה מפתיע לסמפדוריה, ויפגשו בשלב הבא את לאציו שהתגברה אמש על קטאניה. מילאן, מנגד, מאבדת מפעל שבתיאוריה יכול היה לשלוח אותה למוקדמות הליגה האירופית, וכעת תהיה חייבת להגביר הילוך במסגרת הליגה המקומית אם ברצונה להציל את העונה הקשה הזו.

שחקן יובנטוס מירקו ווצ'יניץ' חוגג עם חבריו. GettyImages
הווינר של יובנטוס. ווצ'יניץ' חוגג עם חבריו/GettyImages

הפתיחה של הקרב הגדול עמדה בכל הציפיות. בבר בדקה השלישית סובב מאסימו אמברוסיני כדור נהדר מ-20 מטרים אותו הדף מרקו סטורארי, שפתח בשער על חשבון ג'אנלואיג'י בופון, לקרן. שלוש דקות חלפו, ומילאן עלתה ל-0:1: סטפן אל שעראווי שלח את קווין פרינס בואטנג באגף שמאל ומיד פרץ קדימה, כדי לקבל כדור רוחב (מעליו דילג נהדר ג'אמפאולו פאציני) ולבעוט אותו בנגיעה אחת מ-16 מטרים פנימה. אלא שיובה הגיבה במהירות, ואיזנה ל-1:1 כבר בדקה ה-12 כשסבסטיאן ג'ובינקו סובב כדור חופשי פנטסטי מ-25 מטרים הישר אל חיבוריו של מרקו אמליה. בדקה ה-31 כמעט שחזר ג'ובינקו את השער עם כדור חופשי נוסף אותו הצליח הפעם אמליה להדוף, ושתי דקות לאחר מכן לא דייק כשהגיע למצב של אחד על אחד מול השוער.

המחצית השניה התנהלה בקצב פחות טוב, כאשר ההזדמנות הגדולה של הרוסונרי הגיעה בדקה ה-87 כשמ'באיי ניאנג המחליף הגיע ראשון להגבהה מאגף שמאל, אך הנגיחה שלו פספסה את המסגרת בסנטימטרים והקבוצות הלכו להארכה. בדקה ה-95 יצאו הזברות למתפרצת מצוינת אותה הוליך עמנואלה ג'אקריני, שהכניס כדור עומק לרחבה, הגנת מילאן לא הצליחה להרחיק ומירקו ווצ'יניץ', שנכנס כמחליף במקום ג'ובינקו בדקה ה-65, לא התבלבל מול אמליה קבע 1:2. בדקה ה-106 כמעט מצא מונטוליבו את השוויון עם בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, אך סטורארי הציל. ואז, בשתי הדקות האחרונות של המשחק קיבלה מילאן שתי הזדמנויות ענקיות לשלוח את המשחק לפנדלים, אולם סטורארי הציל פעמיים - פעם מרגלו של ניאנג, ופעם מרגלו של בקאיי טראורה המחליף.

שחקן יובנטוס לוקה מארונה מול שחקן מילאן ריקרדו מונטוליבו. AP
מילאן ממשיכה לחפש הצלה לעונה הזו. מונטוליבו מול מארונה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully