וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פדרציה: אזרנקה ורדוואנסקה צפויות להגיע לאילת

שתי הכוכבות נכללו בסגל הנבחרות שלהן, בלארוס ופולין בהתאמה, בבית האירופי-אפריקאי. חזניוק לא בסגל ישראל

ארבעה שבועות נותרו עד משחקי הבית האירופי-אפריקאי של גביע הפדרציה באילת, והסגלים של הנבחרות מתחילים להתפרסם וכוללים כמה שמות אטרקטיביים במיוחד כמו ויקטוריה אזרנקה (1), האחיות אגניישקה רדוואנסקה (4) ואורסולה רדוואנסקה (31), טמירה פאשק (30), הת'ר ווטסון (47), לורה רובסון (50) ועוד רבות וטובות. יחד עם זאת, חשוב לציין שפרסום הסגלים אינו מחייב, ובמידה שאחת מהטניסאיות תגיע לשלב רחוק באליפות אוסטרליה הפתוחה ו/או תספוג פציעה קלה, היא עשויה לא להגיע למשחקים, כמו שכבר קרה לא פעם בעבר.

ויקטוריה אזרנקה טניסאית בלארוסית. GettyImages
נכללה בסגל בלארוס. אזרנקה/GettyImages

על פי הסגלים שפורסמו, תגיע המדורגת מספר אחת בעולם ואלופת אוסטרליה המכהנת (שעשויה לאבד או לשמור על התואר עד אז) ויקטוריה אזרנקה לעיר הדרומית. אזרנקה בת ה-23, 1.83 מטר, תוביל את נבחרת בלארוס, בה תיכלל גם אולגה גוברוצובה, המדורגת 57 בעולם. כזכור, בלארוס הגיעה לפני שנתיים לאילת, לא הפסידה אפילו במשחק אחד במהלך כל סוף השבוע והעפילה בקלות לבית העליון מספר 2. למרות זאת, אזרנקה לא שיחקה שם ועכשיו הנבחרת חזרה לבית האירופי-אפריקאי.

גם נבחרת פולין מסתמנת כאחת החזקות בטורניר, ותכלול את אגניישקה רדוואנסקה (4), שהגיעה בשנה שעברה לגמר ווימבלדון, ואת אחותה הצעירה אורסולה רדוואנסקה (31), שעשתה קפיצה משמעותית בשנה שעברה. זו צפויה להיות שנה שלישית ברציפות בה מגיעה אגניישקה רדוואנסקה לישראל, בעוד לאחותה זו תהיה הפעם השנייה. גם נבחרת בריטניה, שבשנה שעברה ניצחה 0:3 קליל את ישראל, תציג פרצופים מוכרים וטניסאיות מסקרנות מאוד, בדמותן של לורה רובסון (50) והת'ר ווטסון (47), הצעירות והמתקדמות. את הנבחרת תוביל אימו של אנדי מארי ומנהלת מחלקות הטניס לנשים בבריטניה, ג'ודי מארי.

נבחרת נוספת שיהיה מסקרן לעקוב אחריה היא הולנד. בשנה שעברה, ארנצ'ה רוס הלא יציבה (70) לא הגיעה ולכן מי שהובילה את הנבחרת הייתה מיכאלה קרייצ'ק. אך הפעם, הצטרפה לנבחרת גם קיקי ברטנס המצוינת, שרק לפני חודש חגגה את יום הולדתה ה-21 וכבר טיפסה עד המקום ה-60 בעולם. בולגריה תשלח לאילת בפעם השלישית ברציפות את צבטנה פירונקובה המצוינת (39). קרואטיה תגיע עם פטרה מרטיץ' (61), בת ה-22 ועם אחת הטניסאיות המבטיחות והמדוברות בעולם, דונה וקיץ' שאמנם מדורגת רק במקום ה-109 בעולם, אך לשם היא הגיעה בגיל 16 בלבד. את רומניה ייצגו אירינה קמליה בגו (53) וסימונה האלפ (45).

בסך הכל ישתתפו במפגש 16 נבחרות ו-17 שחקניות מהמאייה הראשונה, כאשר מלבד בוסניה, כולן כבר שלחו את ההרכבים הצפויים. בנבחרת הישראלית ישחקו שחר פאר (73), יוליה גלושקו (177), קרן שלמה (402) ולרה פטיוק (771). דניז חזניוק (567) נותרה, כצפוי, מחוץ לסגל הנבחרת לאחר הסכסוך שהתגלע בינה לבין שאר השחקניות בשנה שעברה. סכסוך שנמשך באליפות ישראל השנה, כששחר פאר סירבה ללחוץ את ידה בתום משחק ואף סיננה לעברה עלבונות. קפטן הנבחרת הוא טניסאי העבר עמוס מנסדורף, שיערוך הופעת בכורה בתפקיד לאחר שהחליף את ליאור מור.

אגניישקה רדוואנסקה טניסאית פולניה. רויטרס
תגיע בפעם השלישית ברציפות לאילת? רדוואנסקה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully