וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: צפו בתמונות מהמסע לצ'צ'ניה

8.1.2013 / 17:35

השחקנים התלבשו חם, נהנו בטיסה, פגשו את איסמאילוב ואפילו ראו קונצרט מקומי. המשחק מול גרוזני ישודר ב-5+ לייב (13:00)

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קובי מויאל דאג להתלבש חם, איציק קורנפיין נראה סולידי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית"ר ירושלים נחתה היום (שלישי) בצ'צ'ניה תחת אבטחה כבדה, התקבלה על ידי הבעלים ארקדי גאידמק ועל ידי התורם המיועד טלמן איסמאילוב ופמלייתו, והגיעה למלון בשלום. שחקנים בקבוצה סיפרו: "הכל עבר בשקט. היו כל מיני שמועות, אבל בסך הכל באמת קיבלנו כאן אבטחה של ראש ממשלה לפחות ולא לקחו פה שום סיכון. אחרי שרואים את רמת האבטחה אפשר להיות רגועים שלא יקרה כאן כלום והכל יעבור בשלום".

ערן לוי, בית"ר ירושלים. קובי אליהו
גם ערן לוי דאג למעיל עבה במיוחד/קובי אליהו

בית"ר תפגוש מחר (רביעי, 13:00) את טרק גרוזני למשחק ראווה שיועבר בשידור ישיר בערוץ 5+ לייב. במועדון מהבירה מקווים לגייס תמיכה כספית גדולה במהלך הנסיעה ושאולי המסע הזה אפילו יביא ניצנים לבעלות חדשה על המועדון. אגב, ברחובות גרוזני נתלו כרזות לקראת המשחק בין הקבוצת תחת הכותרת "ישראל וצ'צניה נגד הטרור". בעיתונות המקומית מדווח בהרחבה על המשחק ועל הרצון לקרב בין הצדדים בביקור הנוכחי של בית"ר ולחזק את הקשר עם הקהילה היהודית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אריאל הרוש עבד בטיסה על יכולות הצילום שלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר שהגיעו למלון ואכלו ארוחת הצהריים, יצאו השחקנים לאימון בגרוזני. הנהלת המועדון הוזמנה לקונצרט מיוחד עבור בית"ר שאורגן על ידי הצ'צנים ולאחר מכן הגיעה לבקשת הקהילה היהודית לחנוכת בית כנסת בעיר והנחת אבן פינה. לאחר המשחק, תתארח מחר בערב הקבוצה לארוחה עם הקהילה היהודית וככל הנראה גם טלמן איסמאילוב. בחמישי בבוקר תמריא הקבוצה חזרה ארצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שי חדד דווקא העדיף לנצל את הזמן להשלים קצת שעות שינה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחקנים בבית"ר ציפו אמנם לאבטחה חסרת תקדים, אך רמת האבטחה הגבוהה הלחיצה אף אותם: "זה היה נראה כמו שהחזירו את גלעד שליט. באמת... רכבים משטרתיים מימין ומשמאל לאוטובוס, שוטרים בכל צומת שדואגים לנקות הכל, אוטובוס שנוסע ישירות ולא עוצר אפילו פעם אחת... מרוב שדאגו שהכל יהיה מושלם זה היה מפחיד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האבטחה במלון היתה כבדה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המאמן אלי כהן אמר: "תמיד טוב לבקר בעוד מדינה בה שוכנת קהילה יהודית ואולי נעשה משהו למען הקירוב לבבות והחיבור מעבר לכדורגל. אפשר היה לראות עד כמה הכל כאן מסודר וכל החששות היו מיותרים ואנחנו משוכנעים כי יהיה כאן ביקור מוצלח. הם כל כך שמחים שאנחנו כאן שאנחנו חייבים להיות חלק משמעותי מכל האירוע הזה. יש רצון שהמועדון ישתדרג כלכלית, אך כשנוחתים ומתקבלים כאן מבינים שהמהות היא קודם כל הביקור והיחסים בין הצדדים. כשרואים את השלטים לקראת המשחק ברחובות עם צילומי השחקנים, ואת ההכנות למשחק, הרצון לשיפור האווירה בין הצדדים ונגד הטרור מבינים שיש כאן משהו מעבר לכדורגל ולפעמים זה גם יותר חשוב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם התקשורת המקומית התעניינה מאוד בביקור/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שנשמע מעט כעוס וטעון בשדה התעופה היה עוזר המאמן ז'אן טלסניקוב, שלא אהב את הביקורות על הנסיעה באמצע העונה ועל האופי שלה. "שמעתי כל מיני התבטאויות לא נעימות על עלינו, על איך שהנסיעה הזו נתפסת", אמר טלסניקוב, "אני חושב שלאנשים קל לשפוט, אבל שיתעסקו במעשים שלהם. כל עבודה מכבדת את בעליה וגם בית"ר ירושלים צריכה להעצים את עצמה בדרכים כאלו ואחרות וזה לגיטימי. הקבוצה נותנת את הלב שלה על המגרש וזו התשובה לכל המלעיזים והמלשינים שלהם לא תהיה תקווה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טלמן איסמאילוב וארקדי גאידמק, צמוד צמוד/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוזר המאמן הוסיף: "אפשר לחשוב שטרק גרוזני מממנים את עצמם בעבודות שירות. לא, הם מקבלים שם כסף מאוליגרך. די עם שנאת החינם, יש שפע אינסופי ובואו נתחלק בו. מה רע שבית"ר ירושלים תהיה קבוצה שיום אחד תמריא לליגת האלופות? זה רע?".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להקת מחול הנעימה את זמנם של אנשי הקבוצה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערן לוי הוסיף: "קצת הזוי לנסוע ככה באמצע העונה, זה לא משהו רגיל. אנחנו נוסעים למטרה טובה וחיובית ואני מקווה שהיא גם תסתיים בצורה חיובית. אני לא חושב על הצעה מטרק גרוזני, לא חושב שגם השחקנים האחרים חושבים על זה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ומה אתם יודעים, היה גם קונצרט של מוסיקה קלאסית. העיקר שהכל יעבור בשלום/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully