וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: איבן סנטיני מתרחק

7.1.2013 / 13:16

קשיים בהשאלת החלוץ. האווירה נרגעה לקראת הטיסה לצ'צ'ניה: "מאמינים שהכל יעבור בשלום, הכי חשוב לקחת תפילין"

one

בבית"ר ירושלים השלימו את ההכנות לקראת הטיסה לצ'צניה מחר (שלישי) בבוקר. הצוות שיטוס מונה כ-50 איש כולל שחקנים וצוות מקצועי, שדרת ההנהלה, עיתונאים, ארקדי גאידמק, נציגו ישראל גולדשמיט ועורך דינו ישראל שלו. כל הצוות ייצא בטיסה פרטית וישוכן במלון יוקרתי בגרוזני.

הקבוצה תשחק ביום רביעי בשעה 15:00 את משחק הידידות נגד טרק גרוזני, ואחריו תצא להנחת אבן פינה של בית כנסת במקום. לאחר שאתמול עברו שחקני הקבוצה תדריך ביטחוני לקראת היציאה וקיבלו הוראות להישאר ביחד ולא לעזוב את שטח המלון, השחקנים כבר עברו ביממה האחרונה משלב החששות לאווירה יותר רגועה: "אין הרבה לעשות, צריך להאמין שהכל יעבור בשלום, אם ראש הממשלה שם לקח אחריות כנראה שאפשר להיות רגועים, ולזכור כולם שהכי חשוב לקחת תפילין".

שחקן פרייבורג, איבן סנטיני. Stuart Franklin, GettyImages
דרישה כספית גבוהה מהצפוי. סנטיני/GettyImages, Stuart Franklin

מעבר לכך, השחקנים מכינים את עצמם למזג אויר חורפי עם מינוס 6 מעלות ושלג אפשרי: "חייבים לבוא מוכנים. אם לא, אנחנו עשויים לחזור עם שחקנים חולים ופצועים ולשלם על זה ביוקר נגד הפועל רמת גן". אגב, הקבוצה תחזור לארץ ביום חמישי בצהריים והמאמן אלי כהן קבע אימון מיד לאחר הנחיתה. מי שלא ייצאו עם הקבוצה הם עמית בן שושן שמחלים מהניתוח בכף הרגל ואופיר עמרם, שנפרד אתמול מהקבוצה וצפוי לעבור בימים הקרובים להפועל ירושלים.

החלוץ הקרואטי, איבן סנטיני אחריו עקב המאמן אלי כהן תקופה ארוכה והחל במשא ומתן, מתרחק מהקבוצה. בשלב זה נראה כי פרייבורג הגרמנית במדיה שיחק העונה לא תוכל להעבירו בהשאלת משנה והשחקן יחזור לזאדאר הקרואטית שתדרוש דמי העברה גבוהים, מה שיגרום לבית"ר לרדת מהשחקן.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
שיהיה בהצלחה. גאידמק בצ'צ'ניה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully