וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אניימה: "אנחנו יכולים להשיג הרבה באליפות אפריקה"

שוער מכבי ת"א התפנה למשימה עם נבחרת ניגריה: "אסור לזלזל באף יריבה, אבל משחק הידידות נגד קטלוניה היה מעודד מאוד"

אחרי שבוודאי התעדכן בעבודה הטובה שעשה ברק לוי בשערה של מכבי תל אביב נגד עירוני קרית שמונה, וינסנט אניימה יכול להיות רגוע ולהמשיך להתכונן עם נבחרת ניגריה לאליפות אפריקה 2013 שתצא לדרך בדרום אפריקה בעוד פחות משבועיים.

אניימה, לו 70 הופעות במדי הנשרים, נחשב לאחד מהשחקנים הבכירים בסגל של המאמן סטפן קשי ורק לג'וזף יובו יותר הופעות בסגל הנוכחי (88). ניגריה תשחק בבית ג' ביחד עם האלופה המכהנת זמביה וכן עם בורקינה פאסו ואתיופיה. השתיים האחרונות נחשבות ליריבות חלשות, אבל אניימה אמר לתקשורת בארצו: "הכדורגל השתנה ואי אפשר להמעיט בערכה של אף נבחרת, אבל נעשה הכל כדי לעלות לרבע הגמר".

בסגל שיצא למחנה אימון בפורטוגל יש 33 שחקנים, ביניהם גם אוסטין אג'ידה מהפועל באר שבע, ג'ואון אושינווה ממ.ס אשדוד וכן אפה אמברוז ונוסא איגייבור ששיחקו בישראל עד לפני מספר חודשים. עד האליפות שתצא לדרך ב-19 בינואר ינופו 10 שחקנים.

"אני מרוצה ממה שראיתי עד עכשיו במחנה הנבחרת. מצב הרוח טוב וכולם עובדים קשה כדי להוכיח שמגיע להם מקום בסגל הסופי לטורניר", הוסיף אניימה, "חלק מאיתנו לא שיחקו נגד קטלוניה במשחק הידידות לפני שבוע, אבל היינו מרוצים מהתוצאה. ה-1:1 הזה הוכיח שנוכל להשיג הרבה בדרום אפריקה".

ניגריה נחשבת באופן מסורתי לאחת מהנבחרות החזקות ביבשת השחורה, אבל היא לא זכתה באליפות אפריקה מאז 1994 ולטורניר שנערך לפני שנה אפילו לא הצליחה להעפיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully