וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 8.1

גלטסאראיי מועמדת מובילה במירוץ אחרי סניידר. בניאט יירש את למפארד, שיעבור בקיץ ליונייטד? קסיאס לארסנל? ניוקאסל מצאה מחליף לבה? ועד לאן הדרדר אקס ברצלונה, אינטר וצ'לסי קווארסמה?

העברות

* חלוץ נבחרת צפון קוריאה, ג'ונג טה-סה (28), חתם בשורות סואון בלו ווינגס מדרום קוריאה השכנה. הקבוצה רכשה את כרטיסו מקלן תמורת 300 אלף יורו. התקשורת העולמית דיווחה בהרחבה על ההעברה הבלתי שגרתית הזו.

* ריאן נלסן, בלמה הוותיק של ק.פ.ר, מונה למאמנה החדש של טורונטו מה-MLS. נלסן בן ה-35 ישחק במדי ק.פ.ר מול קבוצתו הקודמת טוטנהאם בשבת, ולאחר מכן יחליט בשיתוף עם הארי רדנאפ מתי בדיוק יעזוב.

* הקשר האחורי פאולו אסונסאו (32), חתם בדפורטיבו לה קורוניה בהעברה חופשית אחרי שסיים את חוזהו בסאו פאולו. אסונסאו למעשה חוזר לספרד אחרי שהוא שיחק ארבע שנים באתלטיקו מדריד.

* ריקרדו קווארסמה, ששוחרר מבשיקטאש לפני כחודש, חתם לעונה וחצי באל אהלי מאיחוד האמירויות. הפורטוגלי בן ה-29 עוזב את אירופה אחרי ששיחק בספורטינג ליסבון, ברצלונה, פורטו, אינטר, צ'לסי וכאמור בשיקטאש. הוא זכה בארבע אליפויות ושני גביעים בפורטוגל, בגביע האנגלי, בשתי אליפויות וגביע אחד באיטליה, בגביע הטורקי וכמובן בליגת האלופות עם אינטר.

* עוד באיחוד האמירויות: אל נאסר שאלה מקטאניה את החלוץ היפני טקאיוקי מורימוטו (24), עם אופציה לרכישה בסיום העונה.

* החלוץ הברזילאי וולינגטון פאוליסטה, הושאל מקרוזיירו לווסטהאם לחצי עונה. זו התחנה השנייה של השחקן בן ה-28 באירופה אחרי שהוא שיחק באלאבס הספרדית בעונת 2006-7

* סנדרלנד השאילה לאוגסבורג מהבונדסליגה את שחקן נבחרת דרום קוריאה הצעירה, ג'י דונג-וון, שחתום אצלה עד קיץ 2014.

* גלאטסראיי השאילה למרסין את הקשר ההתקפי פורקאן אוזקאל עד סיום העונה. השחקן בן ה-22, יליד מינכן, יקווה לקבל דקות משחק רבות יותר בקבוצה מתחתית הליגה הטורקית.

ריקרדו קווארסמה שחקן בשיקטאש. Ibrahim Usta, AP
מהצמרת האירופית למפרץ. קווארסמה/AP, Ibrahim Usta

שמועות

* התקשורת האיטלקית מדווחת כי גלטאסאריי הפכה למועמדת המובילה להחתמת קשר אינטר ווסלי סניידר.

* ובאנגליה מדווחים כי ארסנל מעוניינת בשוער ריאל מדריד איקר קסיאס, שמעמדו בריאל דעך בעונה האחרונה.

* על פי "דיילי מירור", למרות שנראה שקשר-חלוץ מטאליסט חארקוב, טייסון, כבר נמצא עם רגל וחצי בצ'לסי, מנצ'סטר סיטי עשויה לגנוב לה את הברזילאי מתחת לאף.

* מילאן שוקלת להגיש לפ.ס.ז' הצעה על הקשר האחורי מומו סיסוקו, אקס ליברפול, ולנסיה ויובנטוס. המחיר של הקשר בן ה-27 לא אמור לעלות על 3 מיליון יורו.

* דיווחים בצרפת ובאנגליה קושרים את ניוקאסל עם חלוץ סנט אטיין, פייר אובמיאנג. המגפאייז נואשים למצוא חלוץ חדש אחרי מכירתו של דמבה בה לצ'לסי.

* גם לואיק רמי עדיין נמצא על הכוונת של אלן פארדיו, אבל לא רק. מאז שמארסיי הודיעה שהיא תאפשר לחלוץ לעבור, גם ק.פ.ר הוזכרה כמועמדת לרכוש אותו וכעת נוסף גם שמה של אינטר לרשימת המתעניינות.

* לואיס הולטבי כבר סיכם בטוטנהאם אליה הוא אמור לעבור בקיץ בהעברה חופשית, אבל שאלקה שלחה לתרנגולים רמזים שהיא תהיה מוכנה לשחרר אותו כבר בינואר תמורת סכום צנוע שינוע סביב 1.5 מיליון ליש"ט.

* בספרד טוענים שצ'לסי מגבירה את ההתעניינות בקשר בטיס ונבחרת ספרד, בניאט בן ה-25. גם טוטנהאם נחשבת למועמדת לרכוש אותו. עוד מועמד שצ'לסי סימנה להחליף את פרנק למפארד הוא מרואן פלאיני מאברטון.

* ואילו פרנק למפארד עצמו עשוי להגיע למנצ'סטר יונייטד כשחקן חופשי בקיץ, כך על פי מספר דיווחים באנגליה.

* למרות שהוא נמצא על הכוונת של זניט סט. פטרסבורג, באיטליה מדווחים שכריסטיאן אביאטי הוותיק (35) יאריך את חוזהו במילאן בעונה נוספת, עד קיץ 2014.

פייר אובמיאנג שחקן סנט אטיין לפני רוד פאני שחקן מארסיי. רויטרס
בדרך לסט. ג'יימסז? אובמיאנג/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully